הפרעות קשב וריכוז – פגיעה עמוקה בביטחון העצמי, איך יוצאים מזה ?

הפרעות קשב וריכוז עלולות לגרום לילדים ואף למבוגרים לסבול מדימוי עצמי נמוך. חוסר ההצלחה בגילאי הגן, בית הספר, במישור החברתי, בבית- בקרב המשפחה, האחים ועוד, עלולה לגרום להם להיות חסרי שקט ושלווה. במקרים רבים הם עלולים להרעיש, לא להקשיב, לשכוח, להתנהג בצורה אימפולסיבית ועוד.

האנשים אשר סובלים מההפרעה לא מצליחים להתרכז לאורך זמן, למלא אחר ההוראות הניתנות להם ולכן הם נתקלים בתגובה עוינת ולא מחזקת מהסביבה. רק לאחרונה החלה המערכת לזהות את הבעיה ולכנותה בשמה האמיתי – הפרעת קשב וריכוז. באמצעות אבחון ניתן להעניק לילד את הטיפול המתאים והיעיל ביותר ולמנוע ממנו להפוך להיות מבוגר אשר סובל מדימוי עצמי נמוך.

אדם אשר סובל מדימוי עצמי נמוך עשוי להימנע או לדחות משימות מרכבות ומסובכות אשר עלולות לגרום לו להיכשל. כמו כן, הוא עשוי להסתיר את חוסר הביטחון שלו על ידי שימוש בבדיחות , לפעול בצורה אלימה, לחפש קורבנות חלשים, להכחיש את הבעיה ולומר שלא אכפת לו או שהוא לא מעוניין באותו הדבר, הוא עשוי לפתח התנהגות שתלטנית ודיקטטורית כלפי סביבתו ועוד.
במצבים כאלו חשוב לטפל בבעיה. הטיפול יאפשר לילד או לאדם הבוגר להתגבר על הקשיים שלו ולתפקד באופן יעיל אשר יקדם אותו ויסייע לו להצליח.

הפרעות קשב וריכוז – המרכז שלנו עוזר לכם לחזור אל דרך הישר בצורה היעילה ביותר

מכיוון שהפרעות קשב וריכוז אינן גורמות לבעיית לקויות למידה, הטיפול לא יתבצע על ידי הוראה מתקנת. מכיוון שמדובר על הפרעה נוירולוגית אשר משפיעה על מערכת העצבים, יש להעניק לסובל טיפול אשר יעורר אותו ללמידה. טיפול בהפרעות קשב וריכוז יוכל להתבצע על ידי לקיחת ריטלין או באמצעות ביצוע תרגילים באופן שגרתי ויום יומי. הטיפול ירגיע את הגוף ובצורה זו יוכל המטופל להתמקד במשימות ולשמור על הריכוז לאורך זמן. באמצעות הטיפול, יוכל המטופל להתמודד גם עם בעיית היפראקטיביות. אם אתם זקוקים לטיפול, תוכלו לפנות אל מרכז הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון. במרכז תקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

רוצים לקבל מידע נוסף ? אל תהססו, פנו אלינו במהרה ונסייע לכם להתקדם !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המרכז אשר מטפל בבעיית הפרעות קשב וריכוז, המטפלים המקצועיים, ביצוע האבחון, לקיחת כדור הריטלין ועוד, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המרכז יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה לכם על כל השאלות בהרחבה ובנימוס. יחד איתנו תוכלו לשפר את חייכם או את חייהם של הילדים שלכם, פנו אלינו במהרה ונעזור לכם ולהם לחזור אל דרך המלך.

כתיבת תגובה