הקניות האהובות על הגברים

גברים לא אוהבים קניות, בכלל. יותר מכך, הם מוכנים לעשות כמעט הכל כדי להתחמק מנסיעה אל סופר, בית מרקחת וכו'. אבל כשהם צריכים לרכוש דברים אך ורק בשבילם, דברים שנשים לא תמיד מבינות בהם, הם מעדיפים לעשות את הקנייה בעצמם.

מוצרים כמו קונדומים ותכשירים למניעת התקרחות גברית הם מוצרים שמיועדים לגברים, ובדיוק כמו שלגברים אין מושג לגבי מוצרי היגיינה של נשים, למשל, כך גם הנשים לרוב חסרות מושג לגבי המוצרים האלו שהגברים צריכים או רוצים.

בקרב גברים, קונדומים הם מוצרים שנרכשים בכמויות גדולות הרבה יותר לעומת מוצרים למניעת התקרחות גברית או טיפול בקרחת שכבר מבצבצת, כיוון שקונדומים הם נחוצים לגברים בטווח גילאים רחב, כל עוד הם פעילים מינית, ותכשירים להתקרחות הם נחוצים רק בקרב גברים שמגיעים לגיל שבו צריך להתחיל לעשות טיפול מנע או לגיל שבו כבר מתחילים לראות סימני התקרחות.

אם קונים תכשירים נגד התקרחות גברית או לטיפול בהתקרחות בפעם הראשונה, הגברים צריכים ללכת לבחור את התכשירים בעצמם, כדי שלמוכרים יהיה מושג מה מצב השיער של הגברים כדי שיוכלו להתאים אותם באופן אישי. אם הנשים שלהם תלכנה במקומם, יש סיכוי גדול יותר שהתכשיר שייבחר לא יהיה מתאים ולכן לא יעזור במידה הרצויה.

באשר לרכישת קונדומים בבתי מרקחת או פארמים, הגברים יכולים תמיד לשלוח את הנשים שלהן לעשות את הקנייה במקומם, אם הם יודעים בדיוק מה הם צריכים. אבל בפועל, רוב הגברים הם אלו שקונים את הקונדומים שלהם בעצמם.

יש נשים שלוקחות את השליטה לידיים שלהן ודואגות שתמיד יהיה להן קונדומים מוכנים לכל מצב. אבל רוב הנשים לא יודעת להבדיל בין קונדומים של דורקס לבין אחרים, מבחינת האיכות והתחושה.

יש דברים שגברים מעדיפים לשמור עליהם לעצמם, וקונדומים של דורקס או חברה אחרת והן תכשירים נגד התקרחות גברית כלולים ברשימה. בדיוק באותה מידה, גם נשים מעדיפות לרכוש מוצרים מסוימים לבדן, ובעיקר נאלצות לעשות זאת כי הגברים לא מבינים דבר וחצי על מה שהן צריכות.

אז אומנם קניות וגיהוץ כרטיס האשראי הם אחד הדברים הכי שנואים על הגברים ה"גבריים", אבל כשזה מגיע ליחסי מין ולשיער שלהם, הם הראשונים בתור!