הרכבת טבעות אירוסין

כאשר  ניגשים להית עסק שמתמחה בטבעות יהלומים ושם יש באפשרותכם  להרכב את טבעת האירוסין בעצמכם, אתם מרוויחים את הגמישות שלבחור בעצמכם את העיצוב האהוב של הטבעת, ולאחר מכן להתאים לה את היהלום שמתאים לצרכים שלכם או שיתאים לתקציב שאתם רוצים להשקיע בטבעת היהלום, ובכך להחליט על מחירי טבעות האירוסין,

ברוב חנויות התכשיטים, טבעות אירוסין וטבעות יהלומים מגיעות כבר מורכבות, כלומר – היהלום המרכזי כבר משובץ בטבעת, ולצרכן אין אפשרות לשנותאת ההרכב, אם אחד מהמרכיבים (היהלום או העיצוב של הטבעת) אינם מוציאים חן בעיניו.
כמו כן, כשטבעת היהלום כבר מורכבת, אין אפשרות לשחק עם המחיר של הטבעת, ולהתאים את המחיר לצרכים של הצרכן הספציפי.

בטבעות יהלומים וטבעות אירוסין, המרכיב החשוב מבחינת המחיר של הטבעת זה היהלום עצמו. כאשר אתם ניגשים להרכיב טבעת אירוסין באופן עצמאי, תוכלו לבחור את היהלום שיתאים למה שאתם רוצים להשקיע בטבעת האירוסי ן, ובכך להבטיח שלא תחרגו מהתקציב בגלל שאהבתם טבעת כזו או אחרת.

תהליך הרכבת טבעת האירוסין הוא מאד פשוט:
1. בחירת עיצוב טבעת האירוסין:
עיצוב זה ענין של טעם, ופה אתם יכולים להשתולל עם כל עיצוב שתרצו, כיוון שבדרך כלל אין לזה משקל גדול בהשפעה על מחיר טבעת כולה.
בלשב זה, אתם בוחרים את העיצוב האהוב עליכם, בין אם זה טבעת סוליטר קלאסית, או טבעתעם יהלומי צד בעיצוב מיוחד כגון טוויסט, טבעת מפותלת וכד'. זה השלב שבו אתםגם בוחרים את צבע הזהב לטבעת האירוסין לפי טעם אישי.
2. בחירת היהלום לטבעת האירוסין:
אחרי שאתם יודעים מה הטבעת שאתם רוצים, זה הזמן להתאים לטבעת את היהלום לפי התקציב שלכם.
אנחנו ממליצים ללמוד קצת על ארבעת הפרמטרים מהם מורכב מחירו של היהלום, הידועים בשמם4C’S: נקיון היהלום, צבע היהלום, משקל היהלום, ורמת החיתוך של היהלום.
הידע יעזור לכן לדעת באיזה מהפרמטרים אתם רוצים להתמקד בזמן קנית היהלום.יש כאלו המעדיפים יהלום גדול ככל האפשר והנקיון הפנימי של היהלום לא חשובלהם כל כך, ויש כאלו המעדיפים יהלום נקי ככל האפשר והגודל לא משנה להם.
חשוב מאד לדרושתעודה גמולוגיתבינלאומית שמונפקת על ידי מכון גמולוגי מוסמך.

לאחר שמצאתם אתהיהלום שמתאים לקריטריונים שלכם, ניתו לשבצו בטבעת עם העיצוב שבחרתם, ובכךאתם משיגים את טבעת האירוסין הנחשקת במחיר שתואם את כיסכם.

כתיבת תגובה