השוואת מחירים של הובלות


רוצים דף חדש במקום חדש? מתחילים ללמוד? לא קיימים הרבה אנשים שנשארים כל חייהם באותו רחוב. רוב לא מבוטל של אנשים חייבים לעבור לעיר אחרת מס' פעמים במשך כל החיים. העברת דירה נתפסת כפרוצדורה מתישה וארוכה. המאמר הזה ימצא כמועיל לאלו שנכנסים לבית חדש בשבוע הבא, ובו תוכלו לקרוא על כמה עצות על הובלות.

כל שינוי הוא לטובה

הביטו בחיוב על המעבר. רוב האנשים עוברים בין דירות מסיבה משמחת כמו מעבר לקוטג' גדול או שהסתיימה בניית ביתם. נכון, המעבר הינו שלב מייגע נוסף בדרך אבל גם אותו אפשרי להעביר בשלום.

הובלה – כל האפשרויות למעבר מהיר וללא כאבי ראש

התכוננו מראש, ערכו בדיקה של אופציות להעברת הבית שלכם כשיש לכם מספיק זמן עדיין. בדרך זו לא תגיעו להוצאות לא צפויות ותוכלו להערך ליום הובלת המשרד בדרך הטובה ביותר.

לא מוצאים זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מספר חברות המספקות שירותי אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות אורזים מנוסים יגיע אליכם יום לפני המעבר כדי לארוז בארגזים את החפצים שלכם.

במקרה שדורשים מכם לפנות את בית העסק לפני היום בו יש לכם אפשרות להכנס לבית החדש אל תחששו! ברחבי הארץ פועלים אתרים המושכרים לאחסנת תכולת דירות. המחסנים בד"כ מושכרים לחודש אך קיים גם אחסון לטווח הארוך ואף תקבלו מחיר נמוך יותר.

אין מצב להתפשר על חברת הובלות

אם אלו אתם שאורזים את תכחות הדירה או ששכרתם את שירותי חברת הובלות כדי שיארזו עליהם לארוז את חפציכם בקפדנות כך שיגיעו בשלום לדירה החדשה. בטוח לא תרצו שכלי החרסינה היקר שדודה טניה נתנה לכם בירושה לא יעבור את טלטלות הדרך, נכון?

לא חוסכים על מובילים אמינים, לא כל אחד עם טנדר הוא מוביל. הובלת חפצים מסוימים כגון: מקפיא, מכונת כביסה וכו' דורשים מיומנות וניסיון. כמו כן, יש חפצים מסוימים כגון: סלון, פינת אוכל מעץ מלא שידרשו פירוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, בדקו שחברת ההובלות שלקחתם מוכנה לבצע את זה. פעולה זו תביא לעוד תשלום.

מדדו את דלת הבניין במתחם הנוכחי ובמתחם אליו רוצים לעבור. אם יקרה והמעלית קטנה מדי יש מצב שתזדקקו לשכור שירותי מנוף.

תוכלו לקחת שירות מנופאי בנפרד אך הדרך הטובה יותר היא להתקשר ולבדוק אם החברה אותה שכרתם מספקת שירותי מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מצבים שמומלץ לשכור שירותי מנוף, גם אם אפשר בלי. שימוש במנוף יכול לחסוך בשפשוף החפצים על הקירות בדרך למשאית.

רוצים עוד מידע? זקוקים לבדיקת מחירים זריזה? בקרו בכתובת http://www.movilimo.co.il/ ותוכלו למצוא טיפים, מאמרים והצעות מחיר מטובי נותני השירות

.

כתיבת תגובה