השוואת מחיר ביטוח מקיף

כל המידע על ביטוח רכב בישראל

כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. דברים אלה אינם רק יקרים לכיסנו, אלא הם גם בעלי ערך מוסף בשבילנו. בדיוק בגלל זה, ע"מ שנוכל להמשיך להנות מהם, צריך לברר אם יש להכל ביטוח שיהיה שימושי במקרה חירום.

כשזה מגיע למכונית, לביטוח שתעשו יש חשיבות רבה, שהרי חוץ ממקרים של גניבה, ייתכן שתהיה תאונת דרכים. בסיטואציות שכזאת רצוי שיהיה מי שידאג לנזקים של הרכב שלכם, של האוטו השני וגם לכאלה שנגרמו לכם גופנית. אתם יודעים בכלל איזה ביטוח יתאים לאוטו שברשותכם? מידע חשוב על ביטוח במאמר שלפניכם.

מחיר ביטוח מקיף – מידע ועלויות

כיום בשוק התחרותי ביותר של חברות הביטוח השונות ישנן חבילות שונות, בגלל זה חשוב למצוא את זו שהכי מתאימה לכם. מהם הדברים החשובים שקובעים את מחיר פוליסת הביטוח?

סוג הרכב – מכוניות מחולקות למספר קטגוריות שונות בהתאם לגודל ומחיר הרכב. ככל שכלי הרכב שברשותכם בעל שווי כספי רב יותר, ככה גם הביטוח שתצטרכו לעשות עבורו יתייקר.

הגיל של הנהגים – השגתם את רישיון הרכב אתמול? אם עוד לא עברו שנתיים והינך נהג חדש או צעיר, אתה צפוי לשלם על חבילת ביטוח יקרה בעקבות התאונות הרבות שנהגים צעירים גורמים להן. ככל שעולה גיל הנהג, כך מחיר פוליסת הביטוח צפוי להיות זול יותר.

סוג חבילת הביטוח – שימו לב שלא כל פוליסת ביטוח מפצה בכל במקרים. חוץ מהביטוח שהוא חובה, יש אפשרות לבחור ביטוח נוסף שיאפשר כיסוי נזקים נוסף אם התרחשה תאונה. בנוסף, יש אופציה להוסיף קצת כסף על מנת להימנע מדמי ההשתפות העצמית אם יקרה אסון

עומדים לעשות ביטוח? הקליקו לפרטים נוספים.

בסופו של עניין

זה נכון, לאחר שכבר השקעתם בקניית אוטו פרטי, כל העלויות הנלוות עשויות להגיע לאלפי שקלים, אך כאשר מדובר על משהו מהותי כמו חיי אדם – זו לא בחירה. מעבר לכך שנהיגה בלי ביטוח לא חוקית בארץ, אם תקרה תאונה, אתם צפויים לשאת בהוצאות של טיפול בביה"ח, השיקום (אם יש צורך) ותיקון הרכב. חסכו את הסיוט מעצמכם – הגיע הזמן לבטח את האוטו!

כתיבת תגובה