השלבים באיטום גגות

מלאכת איטום הגגות כוללת בתוכה כל מיני מרכיבים לתהליך. ישנן דרכים רבות ושונות לאטום את הגג וכל מקרה לגופו כאשר בוחרים את הדרך המתאימה לאטום את הגג שלנו. הדבר תלוי בכל מיני גורמים כמו למשל – צורת הגג, הגודל שלו, כמה חמורה הבעיה ובאיזו דרגת איטום צריכים להשתמש. להלן כמה דוגמאות לאיטום גגות בדרכים שונות:

  • איטום גגות ע"י שימוש ביריעות ביטומניות
  • איטום גגות בהתזת מולטי גג
  • איטום ע"י זיפות הגג

איטום גגות עושים רק אצל מומחים כנסו >>

מה חשוב לבדוק לפני איטום גגות?

כאשר קבלן האיטום מגיע לבצע את העבודה הוא בוחן תחילה את המקרה, ומחליט על דרך פעולה עוד הרבה לפני שהוא מבצע את האיטום. חשוב מאוד לבחון מראש את סוג הבעיה על מנת לתת לה את המרפא הטוב ביותר שגם יהיה מקובל על הלקוח וגם ישמור על הגג. טיפול לא מתאים לגג עלול לגרום לשרשרת של עבודות איטום מיותרות ולא נדרשות שיגרמו לבעל הבית להוצאות רבות ומיותרות. צריכים לערוך בדיקה התחלתית ולהגיע להסכם עם בעל הבית לגבי אופן הפעולה. יכול להיות שיהיה צורך להשתמש בחומרי איטום כאלו או אחרים, אולי יהיה צורך לערוך זיפות גגות ועוד.

זיפות גגות – חלק משמעותי באיטום הגג

אחת לכמה שנים רצוי לבצע פעולה משלימה באיטום הגג שנקראת זיפות גגות. בפעולת הזיפות, אנחנו למעשה משתמשים בזפת – המוכר לנו מחוף הים ונחשב לחומר איטום חזק ויציב מאוד ולכן משתמשים בו רבות באיטום. את הזפת מורחים בשכבה על הגג ובכך מונעים חדירה של נוזלים, או מפגעי מזג האוויר ושומרים על הגג. אומנם אין צורך לבצע זיפות גגות בכל עבודת איטום, אך יש להקפיד על זיפות כל תקופה ובמצבים שעבודת איטום רגילה פשוט לא מספיקה.

קבלני איטום מקצועיים ובעלי ניסיון ידעו להתאים את "התרופה" המתאימה והנכונה ביותר לגג ויידעו לבחור בעבודת האיטום המתאימה ביותר.

כתיבת תגובה