השלמת בגרות בהיסטוריה 2012

אמא חופרת לכם על לימודים? איך תתקבלו ללימודים אקדמאיים?

נכון כי בזמנים אלה, בגרות מלאה היא אינה חובה למציאת עבודה, ולמרות כי היא ממש לא עדות על רמה שכלית, עם זאת עדיין עדיף שתהיה לכם אחת, מהסיבה הפשוטה שזה מהווה עניין טרביאלי בקורות החיים, ולפעמים גם חובה בכדי להתקבל ללימודים אקדמאים.

בגרות בהיסטוריה 2012

ככל שיותר זמן עובר לאחר שסיימתם בית ספר – כך יהיה לכם יותר קשה להשלים את הבגרויות. ומהסיבה הזו, אנו ממליצים שתתחילו בפרוצדורה הכי מוקדם שאפשר. יש מספר גדול של מוסדות לימוד שמעניקים שירות זה. מידע נוסף על מוסדות לימוד אלה תוכלו לחפש בלי בעיה ברחבי הרשת. אם אתם חיילים, או השתחררתם כרגע, בדקו אפשרויות עבור הרבה הנחות והטבות על קורסי השלמת בגרויות.

רק זיכרו שאתם כבר לא בבי"ס, לפיכך, קחו את זה באופן רציני והתנהגו פחות כמו ילדים; במיוחד כעת, כשאתם יודעים את כל אשר אתם חפצים לעתיד שלכם, ואחרי שהשגתם קצת יותר מושג לגבי התחום.

מה דעתכם על ציון הפסיכומטרי שלכם?

מבחן הפסיכומטרי הוא לפי פורמט אחר מהצורה של ציוני הבגרות. לציוני המבחן הפסיכומטרי יש חשיבות יותר גדולה מלזה של הבגרות, והפסיכומטרי עצמו קשה בהרבה, אף על פי שמבחן זה לא מעיד על חכמתכם. ציון המבחן הפסיכומטרי בא לבחון את הדרך בה אתם מתפקדים בעת מצבים מלחיצים, את הזיכרון לטווח הקצר ואיך אתם מנהלים את סדר העדיפויות.

אפילו אם מסיבה כלשהי נבחנתם וקיבלתם ציון לא מספיק במועד הראשון – זה לא אומר בהכרח שאתם לא חכמים מדיי, אלא שפשוט הפעם זה לא הסתדר; כמו בטסט על רכב, רוב האנשים לא מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאל ולהגיע ליעד שהציבו לעצמם על הניסיון הראשון. תמיד אפשר להמשיך ולגשת לעוד מועדים, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וכוח סיבולת לעבור את המבחן שוב. את התוצאה הכי גבוהה שתוציאו – אתם שומרים אתכם במשך שבע שנים. מחפשים אינפורמציה נוספת – גלשו לאתר לפרטים נוספים.

בנקודה זו, אחרי שהשגתם עוד אינפורמציה ואם אתם כבר יודעים מה תלמדו ובמה תרצו לעבוד, עדיף להשתמש במידע הזה בשבילכם: קחו קורס, השתדלו להצליח במבחנים, ועשו את אמא מאושרת!

כתיבת תגובה