התאמה אישית של המשרד באמצעות עיצוב משרדים מקצועי

אם אתם בעלים של משרד חדש ואתם בשלבי תכנון עיצוב פנים המשרד, חשוב כי תתאימו אותו למהות שלו מצד אחד ושיהיה פרקטי ושימושי לעובדים בו ולמבקרים במקום מן הצד השני. איך ומדוע במאמר הבא.

עיצוב משרדים הינו תחום מקצועי הדורש התמחות ספציפית של בעלי מקצוע העוסקים בתחום. במידה ואתם מעוניינים לעצב את המשרד שלכם על דעת עצמכם, חשוב כי תהיו בעלי מודעות לגבי הצרכים העיצוביים החשובים בעת עיצוב משרדים שונים ותימנעו מטעויות שתיסבלו מהן שנים ארוכות לעתיד.

עיצוב פנים של משרדים מבדיל ביניהם מבחינה עיצובית על בסיס מהות המשרד ותחום העיסוק שלו, כמות העובדים בו וכמות המבקרים במקום שאינם עובדים בו. כל אלו משוקללים יחדיו לעיצוב משרד המותאם במדוייק לצרכים שלו ולפי אופיו.

כיצד להתאים משרד לעיצוב המותאם עבורו?

משרד של עורכי דין אינו דומה למשרד של חברת בניית אתרי אינטרנט או למשרד של סוכנות ביטוח. כל אלו הם בעלי צרכים שונים אך גם בעלי שידור של מהות אחרת בפני העובדים בהם ובעיקר בפני הלקוחות שלהם.

התאמה של עיצוב משרד צריכה שתיקח בחשבון את הפרמטרים הבאים:

ריהוט המשרד

בעוד משרד עורכי דין יכלול סיפריה גדולה וריהוט "כבד" על בסיס גוונים חומים, הרי שחברת היי טק תתבסס על ריהוט מודרני יותר מבוסס מתכת וזכוכית או על בסיס לבן, ומשרד בענף הביטוח יכלול ריהוט משרדי "ניטרלי" יותר שישלב בין שני העולמות – ריהוט קליל אך כזה שישדר יוקרה ומכובדות, בד"כ על בסיס עץ.

קירות המשרד

בעוד שמשרדי עורכי דין מתבססים על גווני חום, בז' וכדומה, כאלו המעניקים תחושת יוקרה ומכובדות למקום, הרי שמשרדי היי טק מתבססים על שילוב צבעים שונים, בד"כ על בסיס לוגו החברה, וזאת על מנת להראות יצירתיות ודינאמיות. משרדי סוכנות ביטוח יבחרו לרוב בצבע לבן או כאלו הקרובים אליו. – צבע סולידי ובסיסי.

אביזרי נוי

משרד עורכי דין יציג ציורים של ציירים מפורסמים, עציצים גדולים ומראות בעלות מסגרת עבה. משרדי היי טק יציגו כיתובים שונים על הקירות, עציצים קטנים, פינות משחק וכדומה. משרד של סוכנות ביטוח יציג צילומים וציורים שונים, עציצים בינוניים ומראה גדולה.

עיצוב פנים של משרדים שונה מאחד לשני ומבוסס ראשית כל על מהות המשרד. משם עוברים כבר להתאמה ספציפית לשטח המשרד, כמות העובדים בו ורצון הבעלים. כל אלו יחדיו חוברים יחד לעיצוב משרד מוצלח.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה