התמודדות עם פוסט טראומה בעזרת רפואה משלימה

בצורה דומה לאנשים רבים, גם אני, כל החיים שלי הבעתי אמון ללא עוררין ברפואה ואפילו בבתי החולים כמעט בכל תחושת כאב בגב הכי קטן, בכל מיגרנה יום-יומית, נפתרה באמצעותבליעת טיפות או כפית סירופ. נכון, הנני מודה אני שברירי, זה מה יש… עד לפני חמישה חודשים, אחרי שבועות ממושכים שבה סבלתי מכאביםבטן ושום רופא מומחה לא הצליח לגרום לי להחלים. עד שבסוף, עם הרבה חששות, נעתרתי להפצרותיה של אחותי שבגללה זכיתי לגלות את העולם המופלא של הריפוי המשלים.

הטיפול האלטרנטיבי תרם לי וחשתי בכך, למעשה מאותה תקופה אני סיימתי עם המדע.

מה אתם יודעים בדבר רפואה משלימה

בדרך כלל, אותם אנשים אשר אנטיים לרפואה לא קונבנציונלית, חשים בצורה הזו – כי כנראה וטיפול זה זר בעיניהם, או אולי כי חקוק אצלהם רושם רע שהתחום הביא עמו למחוזותינו לפני כעשרים שנה. המציאות היא ש נושא זה התקדם פלאים בארץ ובעולם, כמעט תמיד התראפיסטיים הם מלומדים ומיומנים בתחומם ולא איזו קבוצת רוחנים שלהם שגעון גדלות.

סחרחורות

בסיכום, ולמרות כל היתרונות הקיימים, טיפולים קונבנציונליים הינם תאגיד המגלגל מיליונים והתרופות הפופולאריות הן, בבסיס, מותג המטרה הראשית היא להשריש תלות בתרופות, בדרגה שתאלץ לשוב לקבלת טיפול נוסף מדי פרק זמן ולצרוך עוד שירותים.

עם זאת רפואה משלימה באה לתת מענה לקשיים פיסיים שהרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לפתור.

הרפואה ה"מדעית" מזהמת את המערכות עקב שימוש ב רעלנים וחומרים מאלחשים. טיפול מדעי עלול לעזור נקודתית, אך כמו כן הוא עלול להביא לידי לקשיים אחרים ולפציעות נוספות באיברים אחרים.

אפשר למצוא עוד יתרונות, שאיני יכול לפרט. אפשר לקרוא עוד בנושא בכתבות וראיונות.

ומה לגבי חסרונות?

אני מודה, הרפואה הלא קונבנציונאלית – גם אינה מושלמת, וקיימים תרחישים, בהם הגישה המדעית אפקטיבית יותר. אך בשלב זה, באסכולה האלטרנטיבית, נראה ש – הסיכון לחולה מינימאלי, ויש היום כמויות גדולות של אינפורמציה מועילה אודות תחום זה. אם נסכם, לטיפולים האלטרנטיביים נראה שיש יותר יתרונות מחסרונות.

במידה ואתם חייבים לקבל מידע מורחב – לחצו וכנסו לפוסט טראומה, שתדעו רק רפואה שלמה.

כתיבת תגובה