התקנת דוד חשמל 60 ליטר

שוב חזרת הביתה והמים קרים? מחפש פתרון לסוגיה? אם נמאס לך מהמצב הקיים ואתה שב ואומר איך זה יתכן שאחרי היום הלוהט הזה המים בבית קפואים כמו קרח. קיימת אופציה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול היותנו מדינה חמה באמצעות התקנת דוד שמש.
דוד חשמל 60 ליטר – כי הגיע הזמן

התקנתו של דוד שמש מצמצמת יותר משחשבת את חשבון החשמל שלכם בבית ואפילו באתרי נופש. אין כמו לנצל את מזג האויר החם לטובת חימום המים במקום חימום באמצעות אביזר חשמלי או אופציות אחרות הצורכות כמויות חשמל גדולות.

דוד שמש לא רק מביא להפחתה בהוצאות אלא אף לחסכון בשימוש בארנגיה. על ידי כך אנחנו מקטינים את כמויות הצריכה והזיהום ובכך מונעים חוסרים של משאבי האנרגיה בארץ.

החלפת חמם לדוד שמש כל הפרטים

כיצד זה עובד? איפה שמים את זה? איך מתחזקים את זה? כל הפרטים על דודי שמש.

בארץ קיים חוק המצווה על הכנות לדודי שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די מקום לכך). על ידי חקיקת חוק זה אנו חוסכים בכ-3 אחוזים מצריכת החשמל הכלל ארצית.

הפיתוח של הדוד הוא כחול לבן. חשבתם אחרת?

את הדוד מציבים על גג הבניין, או על משטחים אחרים שעליהם אפשר לקבל חשיפה מתמדת לשמש. את גוף הדוד מתקינים כאשר הקולטים מופנים לדרום.

הדוד בנוי ממיכל גלילי מבודד, המשמש מאגר מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. הקולטים מכילים מערך של צינורות מים במסגרת מתכת סגורה.

מסגרת קולטי דוד השמש נבנתה באופן כזה שצד אחד עשוי זכוכית חלקה ואילו יתר פאות הקולט אטומות וצבועות שחור, כאשר המטרה היא לתפוס כמה שיותר מחום קרני השמש. זו הסיבה שיש לוודא שהצד החשוף נקי מפסולת.

התקנת דוד מהסוג הנידון כדאית מאוד לבניין דירות ואפילו במכוני ספא במדינות בהן אפשר להוציא משהו מועיל מהמשאב הטבעי של האנרגיה הטמונה בשמש.

חייבים מידע נוסף על תיקון דודי חשמל? קולטים כמה זה שווה? תרמו לחסכון באנרגיה, כנסו עוד היום לפורטל www.duud.co.il/ ותקבלו הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מטובי אנשי המקצוע בתחום.

כתיבת תגובה