התקנת מרזבים על ידי אינסטלטור

הכיור עולה על גדותיו? הגיע הזמן לאינסטלטור! רבים מהישראלים רואים בכך שמים יורדים לביוב כדבר שלא ניתן לערעור. זוהי טעות, הצנרת בביתנו היא לרוב תשתית מסועפת ומסובכת שמצריכה ניסיון וידע בשימוש נכון של הקומפוננטים שמהם היא מורכבת.
זה לא משנה אם בכוונתכם לעצב מחדש או שאין ברירה וחייבים תיקון עוד היום של הצנרת, מומלץ בחום לקרוא מעט על הנושא כדי שתדעו מהי המשמעות ולאחר מכן לבקש הצעה מעוסק המתאים לעבודה. במידה וחסר לכם ידע בנושא, כמו למרבית התושבים, בקטע הבא יש בידיכם להרחיב את הידע על התקנת מרזבים ועל עוד מספר נושאים שנמצאו קשורים לתחום האינסטלציה.

המדריך המלא לבעלי דירות – כל מה שחלמת לדעת על אחזקת צנרת ואף יותר

כפי שהוסבר בהתחלת הקטע, מערכת הצינורות יכולה להיות מערכת מסובכת. המערכת מורכבת מ2 סטים של צינורות, אחד מיועד לאספקת מים תקינה מהצינור המרכזי של השלטון המקומי ואילו השני במספר הוא זה שמיועד לניקוז מים אל מערכת הביוב העירונית. מערך הצינורות מורכב ברוב המקומות תחת המרצפות – עובדה שהופכת את איתור הסתימה בצנרת הבית למטלה לא קלה.

מה עושים אם צצה לה בעיה במערכת הצינורות הביתית?

כבר כאשר עולים על פגם בניקוז המים זמנו מומחה אינסטלציה! תקלות קטנות בצנרת הופכות מהרה לתקלות בהיקף רחב שבהחלט עלולות לפגום בכלל נקודות המים בבית. הפירוש הוא שהצפת המים שהתחילה במטבחון עשוייה חיש מהרה להגיע ולגרום לבעיית ניקוז בנקודות ניקוז נוספות.

גם אם לא היה זה עיסוק מלכלך מאוד, איתור נזילות וטיפול בסתימות דורש ניסיון בשימוש בכלים המתאימים לכך. בדיוק בגלל זה, יהיה טוב יותר אם תזמינו בעל מקצוע מיומן בעת גילוי הבעיה.

לעיתים לחפש מידע על מכשיר לפתיחת סתימות יכול לקצר תהליכים.

השקעה בתכנון ויישום נכון

אם יוצא לכם לעצב מחדש דירה, אל תשכחו לקחת בחשבון תכנון והרכבה מערכת צינורות מים איכותית ומושקעת. בזמן תכנון הצנרת חשוב לקחת בחשבון את מיקומן של נקודות הניקוז והמים. על מנת שכל הנקודות יקבלו זרם מים מספק וינוקזו כמו שצריך, צריך לדעת באיזה גבהים וזוויות להתקין כל צינור וצינור ובאלו סוגים של צינורות ומחברים לקחת לטובת השימוש.

רוצים לקרוא עוד מידע על תקלות צנרת נוספות וכיצד ניתן לפתור אותן? אתם יכולים להמשיך בקריאתכם במאמרים נוספים שפרסמתי בהם קיימים מגוון רחב של עצות שקשורים לתיקון צנרת הבית. שחררו והמים יזרמו!

כתיבת תגובה