וטרינר חירום באר שבע – מתי זה נחוץ?!

תחום רפואת הווטרינריה ענפה. כיום ניתן לקבל טיפולים נרחבים לבעלי חיים , כגון: בדיקות רפואיות, חיסונים, ניתוחי סירוס, ניתוחי עיקור, כירורגיה, ועוד טיפולים מתקדמים שיגרמו לכם להרים גבה, אבל במובן הטוב של המילה.

רפואה חירום לבעלי חיים

כשהטבע שלט בעולם, כמעט ולא נשקפה סכנה בריאותית לבעלי החיים השונים, מלבד בני מינם שפעלו בדרך טבע להגנתם ובתוך כך לשרוד. הזמנים המודרניים בו זמנית מועילים לבעלי החיים מאידך, חושפים אותם לסכנות גדולות יותר, אשר עלולות במקרים חמורים לקפח את חייהם.

אחת מהן, נשקפת על כרי הדשא… עד כמה שזה נשמע מופרך?! זה לא! באותם פארקים יפים השרועים ברחבי הארץ, נמצאים גם תולעי הפארק. אותם תולעים עלולים, לגרום לשיתוק בכלבים וחתולים, במידה והאחרונים בלעו או נגסו באחת מהן.

במצבים זה, רפואת החירום נכנסת לתוקפה. המשמעות של הגעה מהירה, אל וטרינר חירום באר שבע חשובה ואף קריטית לבריאות בעלי החיים.  בתוך כך, טיפול החירום מונע תוצאות קשות כגון: שיתוק בבעלי חיים. מאידך, אם אתם קשובים לבריאות חיית המחמד שלכם … מתן חיסון נגד תולעת זו, יעניק לכם ובעיקר לבעל החיים שלכם, שיטוט חופשי ונטול דאגות.

כאמור, לא רק סכנה זו נשקפת לכלבים וחתולים. אלא גם סכנות אחרות להם אתם מודעים. מאידך, לא תמיד קיימת אפשרות לשים לב למעשיו והתנהגותו של הכלב. חשוב להרחיק עצמות של עופות ושאר מזון המסכן את בריאותם של הכלבים בייחוד.

עצמות עלולות לגרום נזק חמור, למערכת העיכול ואף לחנק בכלבים. במקרים מסוימים גוררות ניתוחים. וטרינר חירום באר שבע מבצע ניתוחים אלו, במידה וחלילה כלבכם האהוב, בלע עצם שגרמה לו סכנה בריאותית.

על תאונות דרכים ובעלי חיים

ישנם כלבים בעלי נטייה לרוץ ולברוח לבעליהם, לכיוון הכביש כאשר הם מטיילים את הטיול היומי. כאמור, חשיבותה של משמעת וחינוך לכלב שלכם הינה חשובה. היא מונעת התפרצות לכביש ותאונת דרכים.

לא מעט תאונות דרכים גרמו למותם של כלבים ובעלי חיים אחרים. בסוגיה זו, לא רק מות בעל החיים הינו קשה, אלא גם פציעות קשות אחרות העלולות להיגרם כתוצאה מהתפרצות לכביש. וטרינר חירום באר שבע הכתובת המהירה, להצלת חייו של הכלב . בתוך כך, חשוב להגיע אל וטרינר מקצועי שייתן לכם מענה מהיר בעתות חירום.

רוצה מידע נוסף וטיפים ערכיים מוטרינר באר שבע בנושא טיפול בחיות מחמד >>

כתיבת תגובה