וילות וחדרי אירוח- להרגיש כמו בבית

כשאנחנו יוצאים לחופשה, גם אם זה בארץ, כל המטרה היא להרגיש כאילו אנחנו רחוקים מהבית, כמה שיותר, כי רק ככה נרגיש רחוקים מכל המחויבויות והצרות והדאגות של היומיום. אבל, בכל מה שקשור ללינה ביעד הנופש שלנו, אנחנו רוצים להרגיש הכי בבית שאפשר.

כדי להרגיש שאנחנו עדיין בבית, כל זמן שאנחנו בחדר, ישנים או סתם נחים, המקום שבו אנו לנים במהלך החופשה שלנו לא חייב להיות בדיוק כמו הבית שלנו- לא להיראות כמוהו בעיצוב ובגודל וגם לא בחלוקה של החלל לחדרים. עם זאת, במידה וזה מה שמרגיש לנו נוח, כדאי למצוא מקום ללון בו שדומה. אם דמיון מרבי זה מה שאנחנו רוצים,  ונניח שאנחנו גרים בוילה, נוכל למצוא שלל וילות באילת שנוכל ללון בהן במהלך החופשה שלנו בעיר.

לינה במהלך החופשה היא דבר חשוב, גם מהבחינה הפיזית וגם מהבחינה המנטלית. הבריאות היא הדבר הכי חשוב, ולכן הבחירה שלנו באחת משלל חדרי אירוח באילת ,מלונות בטבריה, אכסניות בתל אביב וכן הלאה, צריכה להיעשות בראש ובראשונה לפי איכות המיטות והמזרונים שעליהם אנחנו נצטרך לישון.

כמובן שגם המיקום של אתרי לינה אלה הוא חשוב, ואנחנו רוצים להיות קרובים ככל האפשר למרכז העניינים, ככה שנוכל לחסוך כמה שיותר על נסיעות באוטובוסים, רכבות, מוניות וכדומה, ונוכל פשוט לצאת מהדלת ולהתחיל ללכת כמה דקות עד לאן שנחפוץ.

באשר לעניין המנטלי שבשינה, חשוב שנמצא מקום שנרגיש בו בנוח, בלי קשר למימד הפיזי. אולי בגלל זה רובנו מחפשים מקום שיזכיר לנו את הבית שלנו, או מקום שתמיד חלמנו לגור בו, במידה והבית שלנו הוא רק עניין זמני עד שנשיג את בית החלומות שלנו. אם נרגיש בנוח במקום שבו אנחנו לנים, יהיו לנו הרבה פחות תלונות במהלך החופשה, ולכן החופשה תהיה איכותית ומהנה הרבה יותר.

אם כן, שילוב של מיטות נוחות, עיצוב שמתאים לנו ולאווירה שאנחנו רוצים יחד עם קרבה למרכז העניינים, זה השילוב שאנחנו צריכים כדי ליהנות מחופשה איכותית באמת! כמובן שתוכן החופשה הוא המשפיע העיקרי, אבל למה שלא נעזור לו?

ישנה תגובה אחת על “וילות וחדרי אירוח- להרגיש כמו בבית

  1. אין כמו ללון במקום שהוא בית החלומות שלך. זה באמת משדרג את החופשה!

כתיבת תגובה