ושמאים? מה איתם?

אם הרכוש שלכם נפגע כתוצאה מקצר חשמלי, עשן, פיח, פיצוץ מים אשר גרם להצפה ורטיבות, פריצה, גניבה, אם רכב פגע בגדר הבית וגרם לשער להישבר או במידה ויש לכם מחלוקת עם השכנים, קבלן השיפוצים עזב אתכם ואתם זקוקים להערכת שמאי בכדי להעריך את הנזקים לנכס ששכרתם או במידה ואתם לא מסתדרים עם שמאי הביטוח, תוכלו לפנות אל שמאי רכוש. שמאי רכוש מיומן יטפל בבעיה, ילווה אתכם, יספק לכם חוות דעת אשר כוללת את תיאור גורם הנזקים, אופן התיקון, עלות התיקון ולחוות הדעת יצורפו תמונות אשר מתארות את הנזקים.

אם הגידולים שלכם נפגעו אתם צריכים שמאי חקלאות מיומן אשר יבדוק את גורם הנזק, יעריך את שווי הנזק ויוציא דו"ח שמאי חקלאי מפורט וחוות דעת של שמאי חקלאי מומחה בבית המשפט, תוכלו לפנות אל שמאי חקלאות. שמאי החקלאות יטפל בנזקים של מגוון תחומי חקלאות כמו למשל: מטעים, פרדסים, גידולי שדה ופלחה, גידולי פרחים, גידולי תבלינים, בעלי חיים, מדשאות גינון ונוי, גידולי ירקות ועוד.

אם אתם מעוניינים למצוא  שמאי רכוש או שמאי חקלאות, תוכלו לפנות אל חברים, מכרים, בני משפחה או קולגות ולבקש מהם להמליץ לכם על שמאי מנוסה ומקצועי אשר עוסק בתחום במשך שנים. כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולהקליד את המילים :" שמאי בתחום הרכוש או שמאי חקלאות במנוע החיפוש. באמצעות החיפוש תוכלו למצוא מגוון שמאים ותוכלו לבחור את השמאי אשר נראה לכם מקצועי ומיומן.  משרד שמאים אשר קיים מעל ל- 15 שנה ומעסיק שמאים אשר חברים באיגוד שמאי הביטוח בישראל, יהיה משרד מקצועי. כמו כן, רצוי לבחור בשמאים אשר מקפידים לספק עבודה איכותית, לעמוד בלוח הזמנים ולספק חוות דעת של שמאי מומחה.

שמאי מקצועי יהיה זמין להתייעצות טלפונית בכל עת וההתייעצות הטלפונית תתבצע בחינם. במידה  ותרצו שהשמאי יבקר בשטח ויתעד נזקים, תצטרכו לתאם עם משרד השמאים מראש. באמצעות שמאי מקצועי, מאורגן, אמין, מדויק ובעל ניסיון של שנים, תוכלו לקבל הערכה מדויקת ולהשיב את הכספים אשר מגיעים לכם. עוד פרטים מקצועיים בנושא שמאות תוכלו למצוא בכתובת הבאה:
www.adi-shamaim.co.il/

כתיבת תגובה