זיפות גגות נכון נותן לך ביטחון

זיפות גגות זו עבודה לאנשים אשר התמקצעו באופן יסודי בתחום מאחר ואם הזיפות ואטימת הגג אינן נעשות באופן יסודי, הבית יסבול מנזקים רבים כגון חדירת מי גשמים, קור מיותר בחורף, חום עודף בקיץ ועוד.

מהו איטום גגות ע"י זיפות גגות וכיצד הוא נעשה?

פעולת זיפות גגות היא פעולה אשר נועדה לאטום ולבודד את הגג מהחוץ, על מנת למנוע חדירה של דברים מזיקים לבית כמו גשם, חרקים, רוחות, מזגי אוויר משתנים וכו'.

פעולה זו היא הכרחית לכל גג באשר הוא והיא נעשית בכל מיני דרכים כשאחת הבולטות ביותר היא בשיטת הזיפות. שיטת הזיפות כשמה כן היא נעשית על ידי חומר שנקרא זפת, זפת הוא חומר צמיגי אשר מופק במקורו מנוזל העטרן, למעשה זו הריכוזיות שלו, אחד היתרונות הבולטים שלו זה היכולת שלו לאטום והוא אכן משמש מזה שנים לאטימה של עץ.

מספר דרכים לאיטום גגות ע"י זיפות גגות:

ישנן כל מיני שיטות כיצד לזפת את הגג באמצעות זפת, האחת היא מריחה של הזפת על כל הגג, אך מאחר והזפת היא בצבע שחור וכידוע צבעים כהים מושכים חום אשר ישפיע ישירות על טמפרטורת חלל הבית, יש להלבין את הזפת בכדי לאפשר לטמפרטורה בבית להיות נעימה ככל האפשר בכל העונות.

שיטה נוספת לאיטום גגות על ידי זפת היא מריחה של שתי שכבות זפת כאשר ביניהן יונחו יריעות של פיברגלס, וגם כאן תבוצע הלבנה כמו בשיטה הראשונה, והשיטה השלישית אשר בה מבוצע איטום בזפת היא מריחה של שתי שכבות זפת וביניהן יריעה של אינטרגלס.

שלוש השיטות של זיפות גגות הינן שיטות יעילות, בטוחות ומנוסות, אך הן צריכות להתבצע בצורה נכונה על פי שלבי עבודה יסודיים אשר בלעדיהם לא תבוצע העבודה כראוי והאטימה והבידוד לא יהיו אפקטיבית.

אצלנו תקבלו איטום גגות הרמטי במיוחד שתרצו להמליץ לכל אחד!

אנחנו בחברת א.א.א איטום מבטיחים לכם מלבד שירות מקצועי הנעשה על ידי מומחים מנוסים, יחס הולם ואדיב גם בזמן העבודה וגם לאחריה, א.א.א איטום היא חברת איטום בין הטובות בארץ אשר נותנת שירות איטום גגות מקצועי ויסודי. אל תהססו לפנות אלינו, לא תתחרטו!

כתיבת תגובה