זיפות גגות

זיפות גגות

מי מאתנו אינו זוכר, את המצאת זיפות הגג? את הריח החזק של הזפת. הרבה משתמשים בו עד היום לשימושים שונים, כמו: סלילת כבישים, זיפות גגות,  ואפילו ניקוי כפות הרגליים מחוף הים. עם השנים, פחת השימוש בזפת, והיא קיבלה תהודה שלילית. אנשים סברו כי השימוש בה, מכיל רעלים וגם, לא מעט זפתים, שהיו רחוקים מלהיות מקצוענים הוסיפו ותרמו לשמה הרע. שמאילו שהן סיבות, השם הרע, דבק דווקא בזפת עצמה ולא באנשים שהועסקו כזפתים ולא ידעו לבצע את עבודתם כראוי.  במציאות, הדברים נראים אחרת לגמרי, ישנן עבודות מסוימות שהזפת, נשארה עדיין כלי שימושי מאוד. חשוב לעבוד איתה כמו שצריך, למרוח שכבות נדיבות של הזפת ולא מרוח כלאחר יד, כי אחרת, התוצאות תהיינה גרועות, במיוחד, כאשר מדובר על זיפות גגות. אין בניין מגורים או מבנה תעשייה, שאינו צריך לבצע בו זיפות, אחת לשנה. רצוי, כי הפעולה של הזיפות, תתבצע לקראת סוף הקיץ, לפני בוא הגשמים.

מתי כדאי לבצע זיפות גגות?

יש לזכור, מתי ביענו לאחרונה זיפות גגות, שינם גם מקרים, בהם אנו מרגישים שעדיין קר בחורף וחם מדי בקיץ, מה שיכול להעיד על כך שעבודת הזיפות והבידוד, לא בוצעה כהלכה ויהיה צריך לחזור שוב על הפעולה. גם, כאשר אנו מגלים סדקים בזיפות הגג, יש לבדוק אותם לפני בוא החורף. ישנם לא מעט סוגים של זפת וחשוב לא לערבב ביניהן. זה אמנם נכון, כי השוק מלא בחומרי בנייה ואיטום איכותיים וכן, השוק אף מלא בבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים, אך תמיד רצוי לבדוק את הנושא לעומק, כמו איזה זפת מומלץ לרכוש עבור זיפות גגות, אם שי לנו המלצה על בעלי מקצוע, כמו מומחי איטום, חשוב לבדוק ולברר כמה שיותר פרטים עליהם. ככל שלחברת האיטום או לבעל המקצוע יהיה וותק של יותר שנים, הרבה המלצות, כך שהיו סמוכים, כי אכן מדובר על איש מקצוע אמין ומקצועי בתחום האיטום.

למצוא את הטובים ביותר בזיפות גגות

בגלל שהשוק מוצף באנשי מקצוע כמו שיפוצניקים, זפתים ומומחים לאיטום, אנו מוצאים עצמנו, אובדי עצות, לגבי בחירה נכונה של  חברת איטום מקצועית. תמיד כדאי לבקש רישיון מאיש האיטום שמראה על כך שהוא קבלן רשום או עבר הכשרה כלשהי בתחום האיטום. הוותק חשוב וכגן, תקופת האחריות, הניתנת על האיטום. חברת ארגמן איטום, הינה חברה מובילה מזה עשר שנים בתחום האיטום. בהחברה, מבצעת את כל סוגי האיטום כולל בתים, בנייני מגורים, מבני תעשייה ועוד. האחריות שניתנת לכם, הינה של 10 שנים..

 

.

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה