זיפות וסיוד גגות

רוצים תקן את הגג? מחפשים עזרה? גם בימי חורף גשומים וגם בימי שרב בכל בית שלישי בישראל נתקלים ברטיבות בקירות הבית ובגג. רבים אומרים מזג האוויר גורם לנזקים משמעותיים אבל לרוב הזנחה גורמת לבעיות של נזילות בקירות ובגגות.

זה ברור שהקירות מגנים עלינו מפני השמש והגשים לכן צריך לוודא בכל שנה שכל קיר בבית יבש שהגג אינו דולף ולא לקחת סיכון ולחכות עד שפתאום כל הבית מוצף. יש לא מעט אופציות איטום לקירות יבשים, איטום נזילות, בידוד להגנה , טמפרטורה קבועה בבית , יריעות ביטומניות ועוד.

צריכים פתרונות? צריכים סיוע בחיפוש זיפות וסיוד גגות? נשמח לעזור לכם, קראו לכם שלל עצות על התחום הרלוונטי וחוות דעת על בעלי מקצוע המתמחים בתחום הזיפות, היכנסו לאתר שלנו לקבלת פרטים נוספים.

חודש לפני שמגיע החורף מומלץ לקרוא לאיש מקצוע לבדיקת הקירות והגג או בידקו בעצמכם, קחו צינור והשפריצו מים על הגג לבדיקת האיטום, בנוסף עברו על כל הקירות בחדרים לוודא שאין כלל נזילות. כדאי להקפיד על כך, אל תמתינו ליום הראשון של הקץ אחרת יהיה לכם נזק עצום.

שאתם צריכים קבלן איטום נצלו את רשת האינטרנט למציאת אנשי מקצוע, לקבלת המלצות וחוות דעת . האופציה הנוספת היא לשאול חברים טוב לשאול, אולי גם בבית שלהם היה בעיה של נזילות ואיך הם מצאו פתרון.

בעת הזמנת זיפות גגות בצפון- כדאי לבדוק על החומרים שבם נעשה התיקון, בנוסף מומלץ להיות בדירה בעת התיקון, לוודא שהתיקון מקצועי ואף לעשות בדיקה לאחר סיום העבודה, וכך תדעו שאתם מקבלים את מה שהובטח לכם.

בדקו היטב את המחירים, השוו בין מספר ספקים, בדקו כמה זמן דרוש לסיום התיקון, וודאו שניתנת לכם אחריות לפחות לתקופת החורף ועדיף בכתב.

רוצים למצוא זיפות גגות בקריות? רוצים לקבל יותר ולשלם פחות? אנחנו נשמח להמליץ לכם על מקצועיות במחיר הטוב ביותר, גלשו את האתר שלנו ושימו סוף לבעיה הצעות מחיר בכל מקום בארץ.

כתיבת תגובה