זמן ספא – ההנאה של כולנו

זמן ספא – ההנאה של כולנו

בסקר טלפוני שנערך לפני חודשים בודדים לעיתון בריאות, הכריזו 86% מהישראלים כי אחד מ-3 הפינוקים האהובים ביותר עבורם זה יום ספא. 14% האחוזים הנותרים בטח לא ענו לטלפון כי בדיוק היו בשלבי מסאג' מענג… אומנם המחשבה הראשונה העולה לכולם בראש כש אנו חושבים על אודות יום ספא הינו עיסוי בן ארבעים-50 דקות ואולי קצת ג'קוזי בוער, אולם מבחר האפשרויות הקיים רחב בהרבה, ומספק, בגדול, חווית פינוק כמעט לכל סגנון, תשוקה והעדפה. בשורות הבאות נבחן מקרוב מה התחדש בענף הספא במדינת ישראל, ומה בדיוק יש לו להציע.

נתחיל מהסוף. מספר מכוני הספא בארץ המציעים חבילות יום ספא מענגות עלה במאות אחוזים בשנים האחרונות. באופן טבעי גרם השינוי המבורך להעלאת הרמה, העלאת מגוון הטיפולים, העיסויים והאפשרויות, וגם – גם כן ירידת מחיר, המתבטאת, גם, במאות הוזלות, קופונים והנחות. בזמננו אנו אפשרי להשיג חבילות ספא מכול הזנים- ליחידים, בני זוג ולקבוצות ובתעריפים מפתיעים ללא ספק. אפיק שני שהתעצם לאחרונה הוא למעשה הטיפולי – רפואי. נכון, ספא, עיסוי, טיפול – כל אלו ממש לא מכילים אלמנטים של רפואה מערבית מקובלת, אבל אינכם תאמינו כמה בני אדם "נפטרו" מכאבים ותחלואות אלו ואחרות בשיטת טיפולים שעברו בזמן יום ספא אחד. רמות לחץ דם שירדו ממש, בעיות פרקים שנעלמו וכדומה – במים, מעיינות מרפא, עיסוי רפואי נקודתי ובנוסף.

"חברה" חדשנית שהצטרפה למכוני ספא מגוונים בישראל זו הסאונה – הרטובה והיבשה, שמשלימה את כל החוויה הכוללת של רוגע והנאה שאתם מחפשים בכל יום ספא. בסאונה יבשה מגיעה הטמפרטורה ל-80-100 מעלות (!), בעוד ברטובה משתנה הטמפרטורה באזור ה 65-שבעים. אחוזי הלחות ב-2 הסאונות קרובים למאה, והשילוב בין המעלות ללחות מקטין כאבי פרקים, הרפיית שרירי הגוף וכו'. בנוסף תגלו במכוני הספא הטובים ביותר אמבטיות שמנים המזינות ומרככות את כל עורינו ומעצימות את תחושת הרוגע האולטימטיבית; מצויים מקומות המאפשרים כחלק מ יום ספא גם בריכות טיפול, לעיתים יחד עם מי מלח, אחרות עם מוסיקה הנשמעת מתחת לפני המים וכולי. בדבר השהייה בג'קוזי אין טעם להרחיב. כולנו יודעים, ומכורים.

ונסיים, כיצד לא, ב"מנה המרכזית" של כל יום ספא – העיסויים. חשבתם שתחום הספא מסתכם כולו בעיסוי שבדי, תאילנדי ושמנים? תנחשו שנית. עיסוי משולב, פנים, ב-4 ידיים, שיאצו, לומי לומי, אירוודה, טווינה, אבנים חמות והרשימה עדיין לא קצרה.

יום ספא. כיוון ש ללא כיף ממשי, השחיקה מתקרבת. תבלו…

כתיבת תגובה