זרי שוקולד ממזמן לא "עוד מתנה"

לאלו מאיתנו שמחפשים אחר המתנה המושלמת שתגרום אושר ופליאה למקבל, לכל אירוע ולכל מטרה קרוב למדי שזרים מתוקים תיהיה המתנה המושלמת למה שאתם מחפשים.

מהו למעשה זר שוקולד או בשמו השני זר מתוק?

זרי שוקולד הם למעשה אוסף של שוקולדים באיכות גבוהה, לרוב פרלינים המאוגדים יחדיו ויוצרים דוגמא של זר פרחים. לעיצוב אין גבולות והכול נעשה כפרי הדמיון מפתיע לגלות עד כמה זר מתוק היום דומה לזר פרחים עד כדי בילבול. אולם בניגוד לזרי פרחים שיופיים בכבודו מונח וניתן להנות מהם בעזרת שני חושים שהם:

ראיה: התפעלות מיופיים.
ריח: הנאה מריח משגע שהם מפיצים.
מזר שוקולד ניתן להנות בשלושה חושים:
ראיה: התפעלות מסידורם ויופיים ועד כמה הזר שוקולד דומה לזר פרחים במראה.
ריח: כן כן תתפלאו אבל לשוקולד איכותי  שנעשה בתהליכי ייצור נכונים ונאותים קיים ריח משגע וממסטל שמזמן ריר נוטף ורצון לטעום מטעמו המתוק.
טעם: לזר שוקולדים ישנו טעם ייחודי, לא לכול שוקולד ישנו טעם איכותי ולכן חשוב לדעת איזה מוצר אתם מכניסים לפה? שפע סוגים יש לשוקולד ולא בכדי שכן שוקולד נעשה מקקאו וככזה ישנם מאות סוגים של פולי קקאו שיוצרים מגוון שלם של טעמים כאשר הבסיס מריר, חלב, לבן ולהם מוסיפים כיד הדמיון טעם אגוזים, שקדים, ליקרים ועוד.

בניגוד לפרחים שזמן ההנאה מהם הוא מוגבל בזר שוקולדים יתרונות רבים כגון משך זמן עמידות הזר ארוך יותר ולכן ניתן להעמיד את הזר ולהתפעל רק מיופיו והמראה המיוחד זמן רב ולאחר שמתפעלים מהמתנה ונהנים מהמראה הנדיר וכאשר מגיעים להחלטה בלב שלם שהדבר מוצה וכעת יש להנות קולינארי מהזר אז ורק אז ניתן לפרק את הזר מתוק ולטעום מטעמו המשובח של הפרלין ושאר מרכיבי הזר. כאשר מסיימים להנות מהמתנה, נהנים מיופיו של הזר ומתענגים מטעמו המתוק רוב הזרים נשלחים בתוך כלי רב שימושי כגון כלי זכוכית או פח, קרמיקה, סלסלה. כך שגם לאחר מכן ניתן לשלב את הכלי המסופק לצרכיכם למעשה אם חושבים על כך ישנו תועלת ויתרון בדבר שכן השילוב בין מתנה מתכלה שנאכלת בהנאה לבין מזכרת שתשמש אתכם לעוד שנים רבות וטובות היא גאונית וגורמת למקסום הנאה ורווחיות.

זרי שוקולד – מתנה ללידה

זרי שוקולד המיועדים ליולדות נעשים במחשבה תחילה ובדאגה להתאמה מלאה בין הזר ליולדת ולרך הנולד הן בצבעי הזר, טעם ומרכיביו. שיהיה איזה שילוב בין המתנה ל"עלילה" כביכול. בין הפרלינים המעולים והסוכריות תוכלו למצוא מוצרי טיפוח לאם ולתינוק, בגדים, אביזרים ומה לא? כדי שהמתנה תיהיה מושלמת וייחודית ושתעלה חיוך רחב לזוג המאושר.

זרי שוקולד – כמתנה עיסקית או לעובדים

כאשר רוצים להביע הערכה והוקרה על מאמצו של עובד, יום הולדת, לידה או כל דבר אחר או לחילופין להעניק מתנה לשותף עיסקי או כזה העתיד להיות אין כמו זר מתוק שימיס וימתיק את האווירה וישדר לצד השני – אתה חסר לי, חשוב לי, איכפת לי ממך ועוד. ועל כן קיימים שפע של זרים מתוקים בייחוד למטרה זו וכוללים מארזים מפוארים יוקרתיים וייחודיים שלא ישאירו את עובדיכם או השותפים העיסקיים אדישים למתנה כה מתוקה שכזו.

זרי שוקולד – למען הרומנטיקה

אם אתם אנשים רומנטיים שיודעים להביע רגשות או אם ליקיריכם יש יום הולדת, יום נישואים או שפשוט פישלתם בגדול ואתם צריכים לחפר על כך כל שעליכם/ן לעשות הוא לשלוח זר שוקולד שיעשה את העבודה! ידוע שזר מתוק ועוד כזה שנועד בשם ולמען הרומנטיקה מעוצב בצורה ייחודית למען המטרה.

זרי שוקולד – החגים כבר כאן?

בניגוד למה שהיה נהוג פעם להביא מתנה לחג כלי בית, אביזרים לבית וכיוצא מזה היום המצב שונה בתכליתו. כיום מעדיפים לישלוח זר שוקולד אשר ידוע שכמעט לכל חג יש זר ייעודי המבטא את רוח החג בהתאם. מעבר לעובדה שמשלוח זר מתוק חוסך המון ריצות בין החנויות והקניונים השונים במאמצים אחר המתנה המושלמת והכול נעשה אונליין דרך הרשת בקלילות וזריזות יתרון רב לאלה שנזכרו ברגע האחרון שהחג מתקרב ואין בידם מתנה ראויה.

זרי שוקולד – חולי סכרת, מה אתכם?

מקובל לחשוב שדברי מתיקה לא נועדו לחולי סכרת ולכן אין הם יכולים להנות מזר מתוק. אז זהו שלא כיום ישנה יכולת לייצר שוקולדים איכותיים גם ללא סוכר או עם סוכר מופחת במיוחד לטובת אותם חולים. זרים רבים בשלל עיצובים שיוכלו לתת מענה לאוכלוסיית חולי הסכרת.

זרי שוקולד – החלמה מהירה!

להיות חולה בבית או בבית חולים זהו דבר לא נעים כלל! וכדי לשפר את ההרגשה רצוי מאוד לישלוח לחולה זר שוקולד שימתיק לו את הרגע ויגרום להנאה רבה והחלמה מהירה, כידוע שחולים לא אוכלים הרבה ואם יש משהו שכמעט תמיד ובכל מצב ניתן ומכניסים לפה זה מתוק, שוקולד. ועל כן גם בתחום זה הזר שוקולדים מספק מענה הולם ונותן תחושה והרגשה טובה ומעלה חיוך ממש כאילו מדובר במבקר שבא לבקר את החולה.

לסיכום נאמר שזרים מתוקים הם עולם ומלואו וניתן להעניקם בכל עת ולכל מטרה כמעט לכל נושא, אירוע, בקשה ניתן לשייך זר שוקולד שיעשה את העבודה בדיוק איך שכוונה להיות. כל שנותר לעשות הוא לשייט ברחבי האינטרנט ולמצוא את הזר שמדבר אלינו מכול ובקליק לרכוש ולשלוח לאן שאנו חפצים.

כתיבת תגובה