חבילות כדורגל – הדרך המקורית להפתיע

במדינת ישראל, קיימות לנו כמה ליגות בכדורגל בישראל שהמרכזית אשר בהן היא ליגת העל. ליגת העל, בשונה ליבשת שבה אנו מצויים, שייכת דווקא למפעלים האירופיים באופן כללי ולליגת האלופות במיוחד. החלום של כמעט כל אוהד כדורגל ישראלי הינו שהקבוצה אשר הוא אוהד תגיע לליגת האלופות ובדרך זו אפשר לארח במדינתנו את אותן הקבוצות המוצלחות ברחבי העולם כמו למשל ברצלונה, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן ועוד מרובות וטובות.

כש הפנימו אוהדי הכדורגל שהסיכויים לראות מקרוב הקבוצות האלו במדינה שלנו קיימים אבל הם קלושים לגמרי וברוב המקרים, עד שקבוצה ספציפית מגיעה לליגת האלופות, הינה בעצם נעצרת בשלבים ההתחלתיים אל מול הקבוצות מהדרגים הנמוכים הרבה יותר של הקבוצות האירופיות ובכך נגמר חלומם של האוהדים לחזות בקבוצות שמוכרות בהרבה יותר.

במיוחד לשם דבר זה, התחילו בשנים האחרונות סוכנויות נסיעות לא מעטות לשווק חבילות כדורגל כמעט בכל רחבי אירופה. החבילות כוללות בדרך כלל טיסה למקום שבו מצוי האצטדיון וכרטיס כניסה למשחק שהוזמן. לפעמים חבילות כדורגל כוללות אף בית מלון ולפעמים לא.

השכיחות בין חבילות כדורגל הינן רכישות מסוג חבילות כדורגל לברצלונה , במקום זה מסוגלים האוהדים לראות מקרוב את הקבוצה שמוכתרת למוצלחת ביותר בשנים האחרונות כמעט בכל המסגרות שבה הם משחקים ואת כוכב המועדון מסי, שהסיכוי לראות מקרוב אותו במדינה שלנו קטן משנה לשנה. יש שני סוגים של חבילות כדורגל לברצלונה, האחת, הינה חבילת נופש קצרת מועד, שהיא פחות מ24 שעות, הכוללת הגעה נטו למשחק הכדורגל עצמו ומספר שעות לאחר מכן, עלייה למטוס חזרה לישראל. האופציה הנוספת הינה לקחת חבילת נופש שיש בתוכה לינה ללילה אחד או אולי שניים ולשלב אף סיור בברצלונה בתוך הנסיעה.

האפשרות השניה שנפוצה במדינה שלנו היא חבילות כדורגל אנגליה , שמה מסוגלים לחזות במבחר של קבוצות במבחר מסגרות. יש מעריצים של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד שנוסעים בכל שנה לכל הפחות למשחק אחד כחלק מ ליגת האלופות שבה משתתפות בדרך כלל הקבוצות. אף בחבילות אלו, ישנן 2 האפשרויות של חיבלות קצרות וכאלה ארוכות מעט יותר.

בדרך כלל, החבילות שנמכרות הרבה יותר הינן לקראת משחקים מאוד חשובים המתנהלים בין קבוצות ממש גדולות, לדוגמא, חצי גמר או לחילופין גמר במהלך ליגת האלופות המפגיש מועדונים כמו למשל ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד האחת נגד השנייה.