חבילות ספא

 

חבילות ספא

אין דרך טובה יותר להעביר יום פינוק עם חבר או עם בן הזוג מאשר חבילות ספא. חבילות ספא מפנקות במחירים אטרקטיביים במיוחד הן דרך מעולה להירגע ולכייף.

חבילות ספא הן חוויה יחודית ומפנקת. כל המטרה ביום ספא היא להירגע ולהתפנק, לכן חבילות ספא כוללות בדרך כלל טיפול מסז' יחיד או זוגי של שלושים דקות, או אפילו ארבעים וחמש דקות. בנוסף חבילות ספא כוללות גם שימוש בתקני הספא – בריכה מקורה או פתוחה, חדר כושר, ג'קוזי, סאונה ושאר מתקנים.

אם אתם רוצים להשקיע ממש תוכלו לבחור במגוון חבילות ספא הכוללות גם ארוחת צהריים או ארוחת ערב, פינוק של שמפניה ופרלינים, ובמקרים מסויימים ישנן חבילות ספא המציעות גם לינה וארוחת בוקר זוגית, שתוגש אליכם לחדר. בחדר המלון תקבלו חלוקים נעימים ונעלי בית נוחות, בקבוק יין וכיבוד (מתוקים ופירות), טלוויזיה עם מכשירי די.וי.די. וחיבור לכבלים, מיקרוגל ומצרכים הדרושים לקפה, וכמובן נוף מדהים.

מה היתרונות של חבילות ספא?

היתרונות של חבילות ספא רבים וטובים. כמובן שניתן להזמין מסז' לבד, אך היתרון הגדול של חבילות ספא הוא שהן כוללות מגוון פינוקים נוספים על הספא, ומחירן משתלם.

חבילות ספא הן הפיתרון האולטימטיבי להפתיע את בן או את בת הזוג ביום ההולדת, ביום השנה או סתם כי בא לכם לפנק. זה גם אחלה פיתרון בשביל לחגוג מסיבות רווקות, ימי הולדת של החברות הכי טובות, ואפילו הפתעה לאימא. קשה לחשוב על אנשים שלא ייהנו מיום פינוקים שמוקדש אך ורק בשבילם. יום שבו במקום ללכת לעבודה מצטיידים בהמון מצב רוח ופשוט מתמסרים לידיים המיומנות מעסות לכם כל שריר בגוף עד שאתם מגיעים להרמוניה מושלמת עם הגוף שלכם, ואם זה מתלווה עם בריה וג'קוזי ושתי כוסות יין, אפילו יותר טוב!

ספא כפר הים הוא מקום נהדר בשביל ליהנות מטיפולי ספא איכותיים – מבחר של חבילות ספא זוגיות מחכות לכם במכון ספא כפר הים, עם מעסים מקצועיים, אווירה אינטימית ושפע של טיפולים.