חברות ליסינג לרכב

חברות ליסינג לרכב מציעות עסקאות גדולות באינטרנט לאדם שרוצה ליהנות מיתרונות שהליסינג מספקת על פני קנייה. היצרנים לעיתים קרובות מספקים תמריצים כדי להפוך את החכירה לאטרקטיבית יותר על הקנייה כגון ריביות מתחת לשוק ה עלויות  נמוכות מראש. ליסינג לרכב הוא זול יותר מאשר לקנות כאשר בוחנים את סכום התשלום החודשי. נהגים רבים בוחרים לשכור על פני לקנות כי הם אוהבים לנהוג במכונית חדשה ויקרה יותר. לאחר תקופת השכירות בסיומה הם יכולים פשוט להחליף את הרכב בדגם חדש או ברכב שונה לחלוטין על פי בחירתו. חברות ליסינג להשכרת דורשים כי הרכב יהיה כל הזמן במצב פעילטוב עם קילומטראז' סביר. בתום החכירה לאדם השוכר יש את זכות הבחירה של רכישת רכב אם רוצים כל כך.

אנשים אשר שוכרים רכב לעתים קרובות עושים  זאת, כי יש פחות בעיות עם המכירה לעומת הקנייה. לאחר קניית רכב בעל הרכב צריך ללדאוג לטרייד לערך עצמי שלילי אפשרי, כאשר המסחר על אחר. הון עצמי שלילי הוא שם יותר ממה שההוא חייב על הרכב משווי השוק ההוגן. כאשר אתה סוחר ברכב, ההבדל שנשאר על סכום ההלוואה מצורף להסכם אוטומטי חדש. חברות הליסינג לרכב מקלות על האדם בכך שהוא מאפשר להם פשוט להפוך את המכונית אם הוא בוחר לעשות זאת בסוף החוזה

לנהג יש כמה אפשרויות, בליסינג רכב,חוזה  ליסינג עם סוף סגור או פתוח. חוזה חכירה עם סוף סגור משמעו שהערך של הרכב לאחר תקופת השכירות נקבע מראש. בתום תקופת השכירות אם המשתמש בשירות  בוחר לרכוש את המכונית הוא או היא ישלמו את הערך שנקבע מראש, בנוסף לדמי ניהול. חוזה חכירה סגור הוא הסוג הנפוץ ביותר של הסכם השכירות עם חברות הליסינג לרכבים, כי יש בדרך כלל פחות עלויות לנהג לעומת האפשרויות האחרות.

חוזה חכירה עם סוף פתוח בתחום השכירות אומר כי ערך הרכב מוערך לאחר הסכם השכירות הוא בסוף אבל בפועל של ההסכם את ההפרש בין שווי השוק בפועל לבין שווי המוערך הוא חייב אדם להשכיר. חוזה חכירה עם סוף פתוח זהו הסכם ליסינג פחות פופולרי, כי לפעמים ההבדל בין שווי השוק לבין שווי הערכה יכול להוסיף הרבה מאד עלויות. חברות הליסינג לרכבים לא לעיתים קרובות מצביעים על חסרונות אפשרויות שונות או דברים אחרים שיכולים לעשות השכרת רצוי.

סיום הסכם השכירות מוקדם יכול לעשות את הנהג אחראי הסכום שנותר על הפיחות. כמה חכירה חברות להשכרת להעניש הנהג להפסקת ההסכם כבר הם דורשים את יתרת הסכם השכירות ישולמו גם אם הרכב כבר חזר בו דמי סיום מוקדם עשוי להיות רלוונטי בסוג זה של המצב. בסך הכל בהשכרת רכב הנהג צריך להמשיך במסלול עד ההסכם סופית. דמי סיום מוקדם יכול להיות משמעותי. הנהג צריך לקרוא את כל האותיות הקטנות בהסכם שכירות הרכב לפני החתימה על החוזה.

דרישות אשראי מוקפדות עבור השכרת רכב לעומת הקנייה. חברות ליסינג להשכרת מציגים מישהו שיש לו ניקוד האשראי גבוהה יותר כאדם אחראי יותר, אשר ככל הנראה מבצע תשלומים בזמן ולא יהרוס את הרכב. לפני שבוחרים לשכור רכב מקבלים עותק של דוחות אשראי משלושת לשכות האשראי המובילות ומסתכלים על דוחות שגיאות. תיקון מידע שלילי יכול לעזור להעלות את ציוני האשראי. ניתן לעשות זאת על ידי מילוי טופס סכסוך או לכתוב מכתב ללשכת ע שם שגיאה שקיימת. ללשכת האשראי יש 30 יום כדי לחקור את המחלוקת ולענות בחזרה. אם הנושה של החשבון המדובר לא עונה בתוך 30 הימים פריט יש להסיר מן הדו"ח האשראי. מעקב חשוב מאוד עם מחלוקות על מנת לוודא אם התיקונים מבוצעים.

מגבלות קילומטראז ודמי מזג קשורים בדרך כלל עם שוכרים. הולך על קילומטראז מציינים בהסכם תהיה לכך המשמעות של לשלם כל כך הרבה כסף  לקילומטר בדמי כאשר יגיע הזמן להפוך את המכונית פנימה לחברת הליסינג הם בדרך כלל מאוד מקפידים על דרישות ומגבלות קילומטראז כי קילומטראז' גבוה הופך את הערך של הרכב לפחות טוב.

היזהרו בעלות שווי שקבעה סוכנות שעושה את הסכם השכירות. עלות שווי הוא הסכום שנקבע על ידי סוכנות שמוכרת  את המכונית לחברת ההשכרה. זה יכול להשפיע על כמה גבוה התשלום החודשי עולה. עלות הכובע לא אמור להיות אותה כמות כמחיר מדבקה על המכונית אלא צריך להיות פחות. לסוכנות יש את הזכות לקבל מרווח מעל העלות, כך שהם מרוויחים קצת כסף מהרכב. העלות שלהם אמורה לכסות את הרווחיות שלהם להשכרה, שירותים, משכורות, וכן הלאה. הנחות מפעל ותמריצים אחרים צריך להיות מוחל על עלות שווי כך שהאדם מקבל את היתרון השכרת זכאי לו או לה.

כתיבת תגובה