חברת אריזה מומלצת


אורזים את הפקעלה ועוברים!

עבור רבים מאיתנו המעבר הוא תהליך משמח ומרגש. מדובר בזמן מצויין לסדר קצת, למיין את הקיים, להפרד מחלק מהדברים ולמצוא מקום לדברים חדשים. עם זאת, כשעומדים לפני מעבר מומלץ בחום להקפיד ולבחור חברה שתוביל לנו את הרכוש , שתוכל לאפשר לנו מעבר נעים וזריז במידה האפשרית.

על מה לשים דגש שמחפשים חברת אריזה?

האלמנט הראשון שמרבית האנשים ימהרו לחפש לפיו הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הוא מרכיב מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה בשביל רוב האנשים, אולם האם מחיר זול מהווה את הפתרון הטוב ביותר?

בבקשה לא להראות מופתעים אם מצאתם הובלה לכלל הציוד ב-700 שקל והגיע אדם, לבדו, עם מסחרית מתפרקת. כמו שלא הייתם נותנים את הרכב שלכם בכל מוסך, למה תרצו לשים את כלל החפצים שלכם אצל חאפר, גם אם הוא ממש זול.

אז מה כן עושים?

אם אתם לא בטוחים מומלץ בחום להשוות בין מספר חברות. על ידי ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תהיה לכם אינדיקציה מה כל חברה מאפשרת לכם ומהו מחיר ממוצע, אחר כך תוכלו לדעת בדיוק מה מקבלים ולקבוע מחיר אותו אתם מוכנים להוציא ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את הכי טוב במחיר הזה. בבדיקת הצעה של קרטון אריזה ההבדל יתבטא ב:

ניסיון בתחום והמלצות – חברות בתחום ההובלה הפועלות בתחום מעל עשר שנים מעסיקות פועלים מיומנים בזריזות תוך שמירה והקפדה על הרכוש האישי שלכם. לחברות המתוארות מס' גדול של לקוחות ומסוגלות להראות המלצות של לקוחות.

ביטוח ואחריות – ודאי תשימו לב שמרבית מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו בכלל לא מזכירות שום סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת בית מומלץ להקפיד שקיים סעיף מסוג זה ולבדוק על מה הוא מכסה כדי שתהיו שקטים.

כמות האנשים וכלי ההובלה – חברות הובלה רציניות יגיעו במשאית גדולה לעומתם עוסקים בעקיפין שיגיעו לבדם או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שבמקרה הטוב מכוסה בברזנט קרוע. חברות הובלה מסודרות יגיעו עם צוות עובדים מקצועי ומיומן של לפחות שלושה אנשים, תלוי בהובלה – ולכן מובטח לכם שירות וטיפול זהיר יותר בתכולת הדירה שלכם.

הובלה באמצעות מנוף – הבאת מנופאי יגרור תוספת מחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה בידיכם אפשרות חוץ מלהשתמש בו בעקבות מגבלות הגובה. עם זאת, שווה לשקול שירות של מנופאי גם כשלא זקוקים לו נחרצות בגלל שהוא יכול לחסוך זמן וגם מונע אפשרות של נזק לפריטים שלכם בעת ניוד הרכוש במסדרונות צפופים.

מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה למציאת הצעה ממוביל הוגנת ומשתלמת. הייתם רוצים לקרוא על עוד טיפים למציאת מובילים טובים במחיר הוגן במהירות?כנסו עכשיו לקישור ותוכלו להחשף לעוד מאמרים, טיפים ומחירונים שיאפשרו לכם לחלוף על יום המעבר בקלות ובמהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה