חברת ביטוח רכב חובה


מה זה ביטוח מקיף?

לכולם דברים יקרים. חפצים אלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא הם גם בעלי ערך סנטימנטלי בשבילנו. לפיכך, ע"מ לשמור עליהם, חשוב מאוד לדאוג שיהיה ביטוח שיהיה מאוד שימושי במקרה של נזק.

כשמדברים על אוטו, לביטוח שלכם יש משמעות רבה, שהרי חוץ מגניבה של הרכב, תמיד קיים הסיכוי שתהיה, חלילה, תאונה. במקרה כזה חייב להיות מישהו שיוכל לטפל בנזקים של המכונית שברשותכם, של הרכב השני שהיה מעורב ולאלה הנגרמו לכם פיזית. חושבים שאתם יודעים איזו פוליסת ביטוח תתאים לרכב שרכשתם? כל מה שכדאי לדעת על ביטוח בטקסט שפה.

ביטוח רכב מסחרי – כמה זה צפוי לעלות?

כיום בשוק התחרותי ביותר של הביטוח ניתן למצוא חבילות רבות, בגלל זה חשוב מאוד לבחור את המתאימה ביותר. מהם הדברים החשובים אשר קובעים את עלות הביטוח?

דגם המכונית – הרכבים הנמכרים מחולקים למס' קטגוריות שונות לפי עלות וגודל הרכב. ככל שכלי הרכב שלכם יקר יותר, כך גם הביטוח שתצטרכו לעשות עבורו יתפח.

גיל נהג הרכב – קיבלתם את הרישיון לרכב בשנה האחרונה? אם לפי החוק הינך נהג צעיר, אתה צפוי לשלם הרבה יותר בשל התאונות הרבות המאפיינות תקופה זו. ככל שעולה הותק, כך מחיר חבילת הביטוח יופחת.

סוג הביטוח שעושים – לא כל פוליסת ביטוח מפצה בכל במקרים. פרט לביטוח שהוא חובה, קיימת אפשרות לרכוש ביטוח משלים בעבור כיסוי נזקים ופיצוי מלא אם תתרחש תאונה. יותר מכך, אפשר לשלם קצת יותר בכדי להמנע מההשתתפות העצמית אם נגרם נזק לאוטו

רוצים לדעת עוד? עברו לאתר.

אם נסכם את הדברים

אומנם לאחר שכבר בחרתם לקנות רכב חדש, ההוצאות הנלוות לסיפור זה הן כאב ראש רציני, אך כשמדובר על דבר מהותי כמו החיים שלכם – זאת לא בחירה. מעבר לכך שנהיגה בלי ביטוח לא חוקית בארץ, במקרה של תאונה, חשוב שתדעו שאתם צפויים לשאת בהוצאות של הטיפולים הרפואיים, טיפולי השיקום והנזקים שנגרמו לרכב. חסכו זאת מעצמכם – עשו ביטוח וסעו לשלום!

כתיבת תגובה