חומרת נהיגה בשכרות

עבירות תעבורה הן נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות ועוד. כאשר הינך מואשם בעבירות כדוגמת אלה עליך למצוא עורך דין תעבורה מעולה בעל ניסיון רחב בדיני תעבורה אשר יוכל להקל על עונשך, לבטל דוחות במידה והינך זכאי, לשחרר רכב מוחרם ועוד. כיום בית המשפט לא מקל עם עברייני תנועה ולכן עליך למצוא עורך דין טוב שייצג אותך. עו"ד תעבורה בירושלים ניתן למצוא בקלות על ידי חיפוש הערך באינטרנט ותופתעו לגלות מאגר גדול של עורכי דין עליהם תוכלו לקרוא המלצות ותיקים קודמים אותם הם ייצגו.

לא פעם מבוגרים וצעירים נתפסים על ידי המשטרה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. החוק אינו מאפשר נהיגה בשכרות תוך כדי שמירה על חיי הנהג והסובבים. הרבה צעירים נוהגים לאחר יציאה לבילוי ברכבם שהם תחת השפעה גבוהה של אלכוהול והם בטוחים כי שום דבר לא יכול לקרות להם. משטרת ישראל כיום נמצאת במלחמת נגד נהיגה בשכרות ומציבה לידי מקומות הבילוי ואולמות האירועים ניידות עם ינשוף (מכשיר בו מבצעים בדיקת אחוז אלכוהול בדם) לתפיסת נהגים הנוהגים בשכרות. כאשר נהג נתפס תחת נהיגה בשכרות רישיונו נשלל במיידי ורכבו מוחרם ,ועל הנאשם למצוא עו"ד נהיגה בשכרות שייצג אותו בבית המשפט במשפט שבו יקבע לאיזה תקופת זמן ישללו את רישיונו, או במקרה חמור יותר בו מעורבת תאונה עם פגיעה בחיי אדם.

כשאשר אדם נמצא תחת השפעת אלכוהול הוא נוהג עם ביטחון מופרז בכביש כאשר האמת היא אחרת, אתה אינך מרוכז ולא מעריך את תנאי הדרך נכונה ולכן נהיגה בשכרות מאוד מסוכנת ומסכנת חיי אדם. העונש המוטל בבית משפט על נהיגה בשכרות הוא שלילת רישיון וזאת בהתאם לכמות האלכוהול שנמצאת בבדיקת הנשיפה של הנהג בזמן קבלת הדוח או חומרת העבירה במקרה בו היה מעורב בתאונה דרכים. בשני המקרים על הנאשם למצוא עו"ד נהיגה בשכרות אשר ייצג אותו במשפט וינסה להקל על עונשו או להוציא אותו זכאי מחמת פגמים הנמצאים בחומר הראיות. מקרים של נהיגה בשכרות קשים מאוד אבל עורך דין טוב, עיקש עם ניסיון יכול לקצר את העונש למספר חודשים ספורים של שלילה במקום מינימום שנתיים הקבועים לפי חוק.

כתיבת תגובה