חופשה אצל מלונות ים המלח

ים המלח נחשב למקום הנמוך בעולם אשר גובה חופיו הוא כ- 427 מטר מתחת לגובה פני הים.

ים המלח נמצא בשטח ישראל ובשטח ממלכת ירדן. יש בים המלח מחצבים שנחצבים על ידי מפעלי ים המלח ושמיוצאים לכל העולם.

התיירות בים המלח מתבססת על בוץ ים המלח, על מי ים חמים, וגם מעיינות חמים – שהם כולם מאוד עשירים במינרלים. מלונות ים המלח מאפשרים לכם טיולים במדבר יהודה, כמו למשל טיולים שהם רגליים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים, וגם טיולי גמלים.  טיול במדבר יהודה מאפשר לכם להתבונן בנוף הייחודי לאזור גאוגרפי זה.

מה תמצאו במלון

בחלקם של מלונות ים המלח ישנו מרכז ספא לטיפולים שונים אשר מנצלים את המינרלים והמלח להמרצה של מחזור הדם של האנשים אשר מטופלים בספא.

בחלק של מלונות ים המלח יש בריכות שיש בהן זרמים של ג'קוזי, בריכות שיש בהן גופרית, חדר כושר מצויד היטב, סאונות יבשות, סאונות רטובות, בריכה עם מים שמגיעים מים המלח – שהיא מחוממת ומקורה.

לילדים יש מועדון שיש בו שפע של פעילויות שיעסיקו אותם כמו: סדנאות יצירה, סרטים, הפעלות ומשחקים שונים.

הר סדום

זהו הר בצפון מזרח הנגב בין חוף ים המלח לנחל פרצים. אורכו של ההר כ- 11 ק"מ, רוחבו המרבי הוא 2 ק"מ, גובהו הוא כמאתיים מטר מעל פני ים המלח, ו- 190 מטר מתחת לגובה פני הים.

ההר נוצר בסוף תקופת קיומה של ימת הלשון, לפני כעשרים אלף שנה.

מערות הר סדום ידועות ביופיין, המוכרות מביניהן הן: מערת ארובותיים, מערת סדום, מערת הקולונל, מערת השועל ומערת מלח"ם. מערת מלח"ם היא הארוכה במערות ישראל ואורכה הוא 5.5 ק"מ. בתוך המערות הללו יש נטיפי מלח וזקיפי מלח יפים מאוד, מאובני דגים, מאובני צבים, מאובני אצות, מאובני נחשים, וגם גושי מלח ענקיים שהם שקופים בדומה לזכוכית. כיום רוב המערות סגורות למטיילים מחשש להתמוטטויות ומפולות. מערת מלח"ם (שקרויה על שם המרכז לחקר מערות=מלח"ם) היא מערת נטיפי המלח הגדולה ביותר בעולם.

על הר סדום יש צמחים מועטים בגלל מיעוט משקעים, מליחותה הרבה של הקרקע והחום הרב ששורר בו. בין המינים המועטים אשר מצליחים לצמוח בהר סדום בולטים מיני המלחית.

לסיכום, מלונות ים המלח יעניקו לכם חופשה ייחודית  שאי אפשר לקבל במקום אחר בעולם.

מלונות ים המלח נמצאים באזור גאוגרפי מאוד מיוחד עם יתרונות שקיימים אך ורק בו.

כאשר חופשה ייחודית כזאת תוכלו לקבל רק באזור של  ים המלח.

בחופשתכם אתם תוכלו לנשום את האוויר היבש והעשיר בברום שהוא ייחודי לאזור ים המלח.

כתיבת תגובה