חושבים על אירוע בחוץ- תחשבו גם על השכרת ציוד מתאים!

חושבים על אירוע בחוץ- תחשבו גם על השכרת ציוד מתאים!

אירועי החתונות והאירועים המשפחתיים בכלל, כולל כנסים של ועדי עובדים וחברות, יצאו כבר מזמן מהאולמות וכיד הדמיון הטובה על כל המארגנים. כל מקום תחת כיפת השמיים, וגם באמצע היער יכול להפוך בקלות עם חברת השכרת ציוד לאירועים נכונה, למקום מתאים לעשות אירוע ראוי .

היום אפשר להתחבר לחשמל דרך שירות של גנרטורים להשכרה , ליצור צל עם שמשיות או רשתות צל באמצע המדבר, להשתמש בשירות השכרת אוהלים , להזמין מהחברה השכרת כלים לאירועים , להזמין שירות של השכרת שולחנות וכסאות וליצור את האירוע החלומי שלכם.

 

חינה באוהל עם ניחוח מזרחי!

מנהג חגיגת החינה, כבר חצה עדות והפך לאירוע חובה לכל כלה לפני החתונה. יש כאלה שמשלבות את אירוע החינה יחד עם הפרשת חלה, ומזמינות רבנית נחמדה שתנצח על כל האירוע, כולל הסבר הלכתי על הכול, כולל השירים הנכונים של החינה, והחינה עצמה- מריחה על כל יד, סימן לברכה.

ואין תפאורה שיותר מתאים בה לערוך חינה מאשר אוהלים להשכרה  שמביא איתו את ניחוח המזרח, האקזוטיקה ומדבר סהרה, ממש כאילו כולנו באמצע קזבלנקה…

הרבה כלות נוהגות להזמין לאירועי החינה אוהלים, כדי ליצור את האווירה הנכונה שיחד עם השירים, הברכות והגלאביות המוזהבות, הכל נראה ממש אותנטי. קזבלקנה, כבר אמרנו !!!

לחברה להשכרת ציוד מקצועית יש אוהלים בכל מיני מידות וגדלים, גם לחינה וגם לאירועים יותר גדולים שהאוהל הוא חלק מההתנהלות שלהם, והוא הופך לחלק מהתפאורה.

 

אוהל לאירוע שנטי- חובה בכל חתונה!

עם כל גל הטיולים להודו, היוגה והבריאות יש המון צעירים שרוצים להביא את הודו גם לחתונה שלהם ובוחרים מעבר לריהוט של האולם למקם לדוגמה בחוץ לידו אוהל עם כל הציוד והתפאורה שישוו לו אווירה ולוק שנטי משחרר ישר מהמזרח.

החבר'ה הצעירים חובבי התרמילאות והטיולים מסביב לעולם, מאוד אוהבים גם בחתונות להיכנס לאוהל כזה, להימרח על מחצלת עם כוסית ביד ולהרגיש שהם באיזה אשרם בהודו.

ככל שתכניסו לאירוע שלכם יותר אלמנטים שיש להם אופי, כך תיווצר אווירה באירוע שלכם. כלומר- הבחירה בשירות של השכרת שולחנות, השכרת כסאות, מזנונים, ברים שיוצבו בקבלת בפנים, כולל הצבת אוהל הם סוג של אמירה על סגנון באירוע וכל דבר כזה מוסיף ומגבש את הסגנון אליו אתם שואפים.

 

כלי אוכל גדולים- כמו במסדר אבירים!

חשיבות רבה יש להשכרת הכלים לאירועים ולתצוגה של כלי האוכל. אם למשל אתם רוצים ליצור אירוע חתונה כמו משתה של אבירים, אתם יכולים ללכת על שולחנות עץ ארוכים עם כסאות מעץ, וכלי האוכל שמתאימים לאירוע בסגנון כזה הם קערות גדולות שכולם חופנים מלוא הצלחת מהם, ממש כמו במשתה אבירים מהמאה ה-16.

אפשר בעצם עם השכרת שולחנות וכסאות והשכרת כלים לאירועים ודקורציה מתאימה , ליצור כל סגנון של אירוע שאתם אוהבים.

אם אתם למשל רוצים ליצור אירוע טרופי, אז אתם תלכו על מזנונים, עם הרבה דקורציה של קני סוף וצמחיה מלאכותית, הרבה תצוגה של פירות גדולים וקטנים, הרבה צבע, שמחה ואקזוטיקה.

לאירוע כזה למשל מתאים להציב שמשיות צבעוניות גם בתואר תפאורה, לבחור בכלים בצבעים חזקים של קיץ ושמש, ולשחק עם הריהוט גם בצורה של הצבת שולחנות וכסאות וגם בפרישה של ספות, פופים, כריות ועוד.

 

הכי חשוב- אירוע בלי תקלות!

אחרי שהחלטתם על האירוע שאתם רוצים, הדבר הכי חשוב זה להתקשר עם חברה להשכרת ציוד לאירועים שתעמוד בכמה תנאים חשובים:

  • אספקת כל השולחנות, הכסאות וכל הריהוט שהזמנתם במצב מושלם.
  • אספקה במועד.
  • אם מדובר בציוד חשמלי- אז שזה יהיה ציוד תקין, בלי שום תקלות.
  • קבלת כל ציוד הצגת האוכל והכלים בדיוק כפי שהזמנתם.
  • איש קשר שמלווה אתכם מתחילת ההזמנה ודואג לכל עדכון ושינוי שיש לכם.

 

 

כתיבת תגובה