חייו של שדכן

האם בעידן בו האינטרנט מציע לנו אין ספור אפשרויות להכיר אנשים חדשים בתוך מעגלים שונים וממוקדים עבודתו של השדכן נמצאת בסיכון? אין הדבר מדויק. למקרה שלא ידעתם, מקצוע שדכנות נחשב לאחד המקצועות הכי עתיקים שתועדו ומעניק ערך לאנשים עד עצם היום הזה. ניתן להסיק כי האינטרנט אכן משפיע על התחום אך הוא נותר נדרש בקרב רבים ומשמש עד היום ליצירת אהבה וזוגיות בין בני זוג רבים במגזרים השונים של האוכלוסייה בארץ ובעולם. אודות שדכן

מעלותיו של שדכן

בהיבט הדתי להיות שדכן זו מעלה גבוהה ביותר מאחר והוא משפיע באופן ישיר על יצירת בתים כשרים חדשים בישראל שנחשבת למצווה גדולה. אך מלבד זאת, על מנת להיות שדכן דרוש אופי שלא ניכן בכל אחד.
שדכן צריך להיות אדם סובלני, בעל יכולת הקשבה גבוהה, בעל מודעות עצמית לעצמו ולסביבה וכושר הבחנה טוב מהרגיל. חשבו על זה, מתוך מאות אנשים שהשדכן פוגש הוא בוחן את הדברים מלמעלה ומנסה לבצע חיבורים שיכולים להתאים עבור שני צדדים באותו עת. אולי כדאי לציין כי יהיה לכם קל יותר למצוא שדכן לדתיים או לחרדים מאחר ובמגזרים אלו הרבה יותר מקובל להשתמש בשירתי שידוך.

אז נכון שלא תמיד יש התאמה על הפעם הראשונה אבל אין ספק שעזרה משדכן מנוסה יכולים להקטין משמעותית את מספר הפגישות בדרך אל החצי השני שלכם. לכן, שאתם בוחרים שדכן חפשו אחר אדם בעל ניסיון בתחום אשר הניסיון המעשי שלו מעניק לו יתרון מעשי על פני אחרים שרק התחילו עכשיו להפגיש בין אנשים.

למצוא את השדכן המתאים

כמו כמעט כל דבר, המלצות מאנשים קרובים שכבר התנסו בתהליך זו בהחלט יכולה להיות אפשרות טובה לבדיקה (כמובן רק אם הם ממליצים לטובה). אין לכם מכרים שהתנסו? לא נורא. היום קל מתמיד לאסוף מידע בצורה קלה, פשוט חפשו בגוגל אחר שדכן באזור שלכם ולאחר מכן חפשו עליו יותר מידע, מקדו את החיפוש על ידי ביטוי מדויק יותר של הצורך. לדוג': במידה ואתם דתיים לאומיים חפשו אחר – שידוכים לדתיים לאומיים.
בדקו קצת יותר אודות השדכן, קראו תגובות של אנשים שהתנסו בשירותי שידוך ובמידה והדברים נראים בסדר על פני השטח פשוט קבעו פגישה ובדקו בעצמכם כיצד מרגיש לכם. סמכו על האינטואיציה שלכם, חשוב לבחור באדם שיהיה לכם נוח להיות בחברתו ולשתף אותו בדברים שיכולים לעזור לו במציאת בן או בת הזוג.

עמותת שמח תשמח – שידוכים לדתיים לאומיים >>

כתיבת תגובה