חיית מחמד חדשה בבית?

רגע מרגש בבית, יש לכם חיית מחמד חדשה ואתם לא באמת יודעים כיצד עליכם לנהוג. אין זה משנה איזו חיה עוברת לגור אתכם, המשנה הוא שעליכם לקחת בחשבון מספר דברים בטרם תארחו את חיית המחמד על דרך קבע בביתכם.

מאין הגיע הגור החדש? האם הגיע מהרחוב? האם זו אגודה או שאולי מבת השכנים? כל השאלות הללו תצטרכנה לעלות ובראש ובראשונה, תגיע גם בחירת ווטרינר בבאר שבע או מרפאה ווטרינרית מתאימה. כך בעצם תשיגו את השקט האומר כי החיה מחוסנת ובריאה. לאחר שתבצעו פעולה זו, תצליחו להסיר דאגה מלבכם ויפה שעה אחת קודם.

על בחירת וטרינר בבאר שבע וטרינר בבאר שבע

מיותר לציין, אם הגור שהגיע לביתכם נלקח מהרחוב, תצטרכו לחסנו לפני כל הדברים. באמצעות וטרינר חירום באר שבע או ווטרינר בבאר שבע, תוכלו לחסן את החיה מיידי ולהכניסה הביתה ללא חשש. בטרם תכניסו את חיית המחמד, חשוב כי תעבור בדיקה ראשונית על מנת שזו תשלול מחלה וראלית העלולה להחמיר את מצב החיה בעקבות החיסון אשר בוצע חלילה בעת דגירתה של המחלה.

מידע שימושי לגבי חיסונים

היתרון של ביקור אצל וטרינר בבאר שבע, טמון ביכולתו לתת לכם מידע באשר למצב חיית המחמד שהגיחה לחייכם בפתאומיות. במסגרת ביקור תקבלו מידע על גזע החיה, על האוכל המתאים, על הטיפול הרצוי ואפילו על בעיות מולדות הנסתרות מן העין. במידה והחלטתם לבצע חיסונים בגור הקטן, רצוי שלא תוציאו אותו החוצה עד לסיום החיסונים.

חשוב לומר, גם אם קיבל הגור חיסון אחד הוא עדיין חשוף לחיידקים ומחלות. את החיסונים תתחילו בגיל חודש וחצי ושבועיים לאחר מכן תעניקו לגור את החיסון הכפול לאחר מכן את החיסון המשושה השני ובסופו של דבר את חיסון הכלבת עם הכנסת השבב האלקטרוני לסיום סיומת.

חשוב לציין, חיסון המשושה נועד להגן על חיית המחמד מ-6 מחלות לפחות. אחת מהמחלות גורמת לבעיות ברירית מערכת העיכול, גורמת להקאות וחוסר נוחות, שלשולים וכל מיני השלכות העלולות להקשות עליכם בגידול חיית המחמד בעתיד.

חשיבותו של השבב האלקטרוני הינו לסייע לכם למצוא את החיה האהובה שלכם באמצעות תג זיהוי מתאים. כמו כן, באמצעות שבב זה, ניתן לדעת כי החיה מחוסנת ואינה מסוכנת בחופשיותה לאף אדם אחר.

טיפים כיצד ללמד את חיית המחמד על ניקיון

כיצד תלמדו את חיית המחמד לעשות צרכיה אל מחוץ לבית? פשוט מאוד, תפסו את הגור  בהפתעה ואז הבהילו אותו בצעקת אזהרה. כך תוציאו אותו החוצה והוא יורגל למצב הלא מוכר. אל תשכחו כי גור הינו ההשוואה הקלאסית לתינוק הזקוק ללמידה המתאימה, עם זאת היזהרו שהרי נאמר כי אסור להוציא את הגור עד לסיום החיסונים, במקום זאת, תוכלו לייצר עבורו ערוגת חול המדמה את חוץ הבית.

לטיפים נוספים >>

כתיבת תגובה