חיפוש וקניית דומיינים ברשת האינטרנט

אתר אינטרנט זקוק לכמה מרכיבים כדי להפוך לאתר איכותי. אחד מהם הוא דומיין מתאים וקליט שיעזור להפוך אותו לשימושי עבור גולשים פוטנציאלים אשר יגיעו, ירכשו או יבקרו בו ויהפכו אותו למוקד משיכה ברשת.

חיפוש דומיין מתאים נשמע כמו דבר של מה בכך, אך לפעמים מדובר בתהליך מייגע עד שמוצאים דומיין אידיאלי לאתר שלכם. על מנת שזה יקרה צריכים להחליט מראש מה מחפשים וככה יהיה קל יותר למצוא.

כאשר אני כותב שחשוב לדעת מה מחפשים, הכוונה היא שלא תמיד מודעים לאפשרויות השונות שיש כיום בבחירה של דומיין לאתר, ולכן לעתים מבצעים קניית דומיין שאינו הטוב ביותר האפשרי עבורכם. חבל שכך המצב ולכן יש איך ללמוד ולשפר את הבחירה. אם אתם עומדים לרכוש דומיין חדש, חשוב לדעת כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע בחירה מושכלת, נכונה וקלה גם מבחינת רשם הדומיינים וגם מבחינת שם הדומיין המבוקש על ידכם.

4 טיפים לחיפוש וקנייה של דומיין חדש לאתר או לבלוג

כמה המלצות לבחירת דומיין מוצלח לאתר אינטרנט ישראלי:

  1. יש לחפש דומיין עם סיומת ישראלית בלבד. מדובר על סיומות כגון .co.il , .net.il , org.il וכדומה. אלו סיומות שקל לישראלי להתחבר אליהן וגם מעניקות "ניקוד" חיובי עבור מנוע החיפוש גוגל בשל הזהות לישראל ולקהל הגולשים המקומי.
  2. יש לרכוש את הדומיין שבחרתם מרשם דומיינים מקומי. הסיבה לכך היא שיהיה לכם קל יותר להתנהל עם מערכת ניהול דומיינים בעברית אבל גם לכל מקרה של בעיה ברישום או בבעלות אתם תחת המטריה של שירות לקוחות מקומי ובעיקר של איגוד הדומיינים הישראלי ולא הבינלאומי.
  3. רצוי לבחור דומיין שכולו באנגלית למרות שניתן לרכוש היום דומיינים שכתובים בעברית ורק הסיומת שלהם באנגלית כגון: .co.ilדומייניםלמכירה וכדומה. כאשר הכל באנגלית יותר קל לגולשים לכתוב את שם הדומיין וגם מנועי החיפוש והדפדפנים מסתדרים עם דומיין באנגלית טוב יותר.
  4. חפשו דומיין קצר ולא ארוך, נסו להימנע משילוב של מקף ( – ) בין מילים בדומיין ובעיקר לא לשלב מספרים ואותיות יחדיו. אלו דומיינים שקשה לאיית או לזכור ולכן הם סובלים מבעיית זיכרון או בעיית איות נכון בקרב גולשים רבים.

במידה ואתם מתמקדים בחיפוש אחר דומיין על פי כל הפרמטרים החשובים שציינו, סביר שתמצאו קושי מסוים למצוא את הדומיין המושלם עליו חלמתם, אך סביר מאוד שלאחר חיפוש דומיין יסודי אתם כן תמצאו דומיין איכותי וקליט לאתר שלכם. מכאן הכול כבר תלוי באתר עצמו.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה