חיפוש מקומות לבר מצווה

בריתה לבת החדשה? חגיגת יום נישואין אינטימית עם חברים. ישנן פעמים בהן אנחנו מעוניינים לחגוג מאורע משמח, ומצד שני לא תמיד נרצה להרים אירוע ענק. לצורך כך יש הרבה מקומות שישמחו לערוך אירועים אינטימיים. בשורות הבאות נפרט מה שצריך להבין על ארוע קטן, ונציין את כל המידע בדבר מקומות לבר מצווה ועוד.

מה זה אומר בתכל'ס אירוע פרטי?

במסיבה אישית יש די מעט בזבוז כסף מיותר או דרישות לוגיסטיות, אך לעומת זאת אפשר עדיין לחוש אווירה של יום שמח והדר, לדוגמה חינה או יום נישואין. החליטו על כמות האנשים שיגיעו בהתאם עם גודלו של הארוע ויחסית לגודל האולם. ניתן להניח כי במסיבה קטנה, הארוע יסתיים מוקדם יותר, לעומת ארוע השקה לדוגמה, ומה שנחסך על הכיבוד, כמות אורחים, מלצריות וכולי – ניתן להוציא על תוספות אחרות לאירוע. יש עוד שאלות על מועדונים לבת מצווה במרכז? אז בואו נמשיך.

אז כיצד נערוך מסיבה פרטית?

בתחילה, רצוי לערוך חישוב גס של מספר האורחים שצפויים להגיע, ולאור נתון זה – לוודא את מֵמד האירוע. שווה לכם להזמין רק כאלה שאתם בטוחים שיוכלו להגיע ושתרצו באמת שיבואו. זכרו שאולם אירועים גדול מאוד יביא עמו אפקט של דיסטאנס בין מי שיגיע.

אחרי שנסגרה רשימת החברים ובני המשפחה, בידקו התרשמויות מחברים על אולמות או גנים ששווים בדיקה. גם אם יש לכם רשימה של המלצות חמות על אחד האולמות, עדיין חשוב שתדברו עם מישהו מטעם המתחם ושתגיעו למתחם לראות בעצמכם במה מדובר. בתכל'ס זאת החגיגה שלכם וצריך לוודא שאתם הכי תהנו.

בארוע קטן צריך לחפור יותר בפרטים הקטנים.

מהסיבה שסגרתם אירוע קטן עם מעט אורחים – יש יותר סיכוים להשביע את רצונם של חלקם הגדול של האנשים: במיקום הגיאוגרפי, בשירים שיושמעו, במנות שיוגשו וכיוצא בזה. יחד עם זאת, יש לכם צ'אנס לפרגן למוזמנים עם הפתעות מושקעות כמו מתנות כלשהן, או מופע כלשהו. בנוסף אפשר להחליט על אירוע רעיון, נגיד, מסיבת תחפושות, ולהחליט בהתאם על מנגינת הרקע, התלבושות והקישוטים למוטיב הארוע.

עתה, כשיש לכם קצת יותר מידע על ארועים אלו, כבר ברור שלמסיבה פרטית יש אופציה להיות ארוע כיפי; הכל עניין של ביצוע ובפתיחותם של האנשים. אך מצד שני, אם לא תקפידו לתכנן גם את הפרטים הקטנים – כל הנוכחים עלולים להשתעמם. עִברו כמה וכמה פעמים על הדברים הכי קטנים… וקדימה, לאירוע!

כתיבת תגובה