חשיבות הסדרי ראיה בעת גירושים

קיימים כיום מקרים רבים אשר בהם זוגות אשר עוברים הליך של גירושים בין בני זוג שעוברים את ההליך הקשה של גירושים מתנהל מאבק לגבי הילד, זאת אומרת בני הזוג מתווכחים למי ילך הילד היות וכל אחד מהם רוצה ששעות של משמורת יהיו לטובתם זאת אומרת האב והאם רוצים שכמה שיותר שעות כל אחד מהם יבלה עם ילדם. באופן כללי משמורת משותפת היא לא תמיד הפתרון שיש שיהיה הכי טוב לילדים. לאחר שזוגות עוברים את ההליך של גירושים קשה לילד למרות שנקבע לפי בית המשפט משמורת היות ואין לילד יציבות של מקום אחד אשר בו הוא נמצא.

ברור כי שכל הורה רוצה שהילד ילך אליו אבל שני ההורים מאוד מתקשים להגיע להחלטה בעניין זה על מנת שהם יקבלו עזרה בכך בני הזוג אשר עוברים הליך של גירושים הם יכולים ללכת אל בית המשפט בשביל שהוא שיכריע את הנושא עבורם, כאשר מדובר בילדים אשר הם עד גיל 6. ישר יוחלט כי האמא תקבל משמורת בדרך כלל האם היא זו אשר מקבלת את ילדיה חוץ ממקרים חריגים אשר בהם יהא אינה כשירה לגדלו.נושא נוסף אשר חשוב מאוד הינו הסדרי ראיה, הרבה לא יודעים את ההבדל בין הסדרי ראיה לבין משמורת. הסדרי ראיה מקבלים מבני הזוג מי שאינו מקבל משמורת על הילדים לכן הוא זכאי את ילדיו בעת הביקורים שנקבעו לו עימם לעומת זאת משמורת שכך קובעים מי יגדל את הילדים. לכן נושא נוסף אשר הוא חשוב מעבר לנושא של משומרת הינו הנושא של הסדרי ראיה על מנת שהם יהיו הוגנים בעת שזוג מתגרש יש לדאוג לעשות הסדרי ראיה אשר הינם נכונים והוגנים בשביל שניתן יהיה לאפשר לילד לראות את הוריו כמה שיותר.

קיים כמובן נושא נוסף חשוב לדאוג לו בזמן גירושים זהו הנושא של מזונות ילדים, חשוב לדאוג שהאב יישלם מזונות ילדים עד אשר ילדיו יהיו בני שמונה עשרה בזכות תשלום של מזונות ילדים קונים לילדים אוכל, בגדים, חינוך, תרופות וכדומה.

חשוב מאוד לדאוג בזמן גירושים לנושא של מזונות ילדים, משמורת וגם הסדרי ראיה על מנת שהילדים ייפגעו כמה שפחות מן הגירושים של הוריהם.

כתיבת תגובה