חשמלאי מוסמך

חורף. חמש לפנות בוקר. קור אימים וגשם טופח בעיקשות על חלונות הבית. הילד מתעורר ומחליט ששמיכת הפוך אינה מספיקה וצריך להפעיל חימום בחדר. בחדר הסמוך, זה של התינוק, הרדיאטור פועל. הדוד נדלק אוטומטית בדיוק באותה השעה לקראת התארגנות אב המשפחה ליציאה ליום העבודה. הפעלת המזגן הלא צפויה גורמת לקצר ולקריסת החשמל בבית. כל הניסיונות להחזיר את החשמל דרך לוח החשמל שבחוץ עולים בתוהו ואין מנוס – חייבים לקרוא לחשמלאי מוסמך. כזה שיציל את המצב, לפני השכמת כל בני המשפחה לבית קפוא.

בשעת בוקר מוקדמת כל כך, במקום להתעורר בנעימים, צריך להתחיל לחפש חשמלאי 24 שעות. כזה שיסכים לגדוע שנת לילה חורפית, ולצאת אל הכפור כדי להציל את המשפחה מבוקר של מלחמות עם הילדים המסרבים להתלבש בקור שכזה. חשמלאי שניתן לסמוך עליו ולא ינצל את המצב כדי לגבות מחיר גבוה משמעותית מעלות עבודה בשעות המקובלות. כזה שיהיה מספיק אמין כדי להבטיח שהתקלה לא תחזור על עצמה, ולמרות זאת יפעל מהר וביעילות.

שירותיו של חשמלאי מוסמך

חשמלאי מוסמך ומנוסה אכן יוכל לפתור את רוב התקלות ביעילות. בדיקה מהירה תגלה מה התקלה, ואם לא מדובר בשינוי דרסטי הדורש את התערבות חברת החשמל, הפתרון יימצא במהירות וייושם. החשמלאי המוסמך יוכל לבצע כל תיקון בלוח החשמל, גם שריפת נתיך, תוך זמן קצר. שירותים נוספים הניתנים הם תיקון קצרים, שדרוג והרחבה של מערכות חשמל קיימות, הוספת שקעים חדשים  ונקודות חשמל למזגנים, הכנת מערכת החשמל לתלת פאזי, פתרון בעיות של עומס במערכת החשמל וגם הכנה לביקורת חברת החשמל כדי לקבל טופס 4 או אישור הפעלת חשמל לאחר תיקון או שיפוץ.

איך בוחרים חשמלאי מוסמך?

עבודות חשמל בבית חייבות להתבצע אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך. מדובר בתחום שיש בו סיכון רב, גם עבור מבצע העבודות וגם עבור לקוחותיו. הטעות הכי קטנה עלולה לגרום להתחשמלות קטלנית או לקצר שעלול לפגוע במוצרי החשמל בבית ואף להצית שריפה  שתוצאותיה עשויות להיות הרות אסון. אם בתחום השיפוצים הכלליים ניתן לעתים לעגל פינות ולהזמין שיפוצניקים מוכשרים ללא הסמכה, במקרה של חשמל אין מקום לטעויות.

בחירת חשמלאי מוסמך צריכה להיעשות תוך בדיקה מעמיקה של יכולותיו והסמכתו, זאת אם לא מכירים אחד כזה או מקבלים המלצות ממכרים. ישנם חשמלאים רבים המפרסמים עצמם, אבל כדאי לבדוק אם אכן הם מוסמכים על ידי בקשה להציג תעודת חשמלאי מוסמך. דאגו לדרוש בתום העבודה אישור על מה בדיוק נעשה ואחריות כתובה כדי להבטיח שהעבודה התבצעה בצורה הטובה ביותר. נושא נוסף חשוב הוא סגירת מחיר העבודה עוד בטרם החלה, כדי שלא תופתעו.

הצלחתם למצוא חשמלאי מוסמך ואתם מרוצים ממנו? שמרו את פרטיו  לכל עבודת חשמל עתידית בדירתכם, ביתכם או בית העסק שלכם.