חתונה חלבית או טבעונית

תכנון חתונה היא משימה לא פשוטה בכלל- על הזוג לקבל שורה של החלטות לגבי האירוע שלהם, ולהחלטות אלו יש משמעויות משפחתיות, זוגיות, כלכליות ונפשיות. ראשית צריך לחפש מקום מתאים לחגיגת האירוע. כיום יש מגוון של אפשרויות כמו אולם אירועים, גן ארועים , אירוע בטבע או במקום היסטורי ועוד. מעבר לקביעת מקום ותאריך יש הכנות רבות כמו הדפסת הזמנות, פתיחת תיק ברבנות, הזמנת רב לחתונה, הזמנת האורחים, עיצוב האולם, בחירת לבוש וכמובן- בחירת תפריט אוכל.

זוגות צמחוניים או טבעוניים עלולים למצוא את עצמם מול החלטה לא פשוטה: האם להכנע לתפריטים של מקומות ולציפיות האורחים ולהזמין בשר? או שמא ללכת עם האמת שלהם ולהזמין תפריט חלבי או טבעוני? כמובן שההחלטה של הזוג תנבע בסופו מאמונם באורח החיים הצמחוני או הטבעוני.

מעבר להחלטה הלא פשוטה על אולם אירועים או גן אירועים , זוגות צמחונים או טבעוניים יצטרכו לבדוק היטב את האופציות הקולינריות בכל מקום. האם המקום שהם מעוניינים לערוך בו את החתונה מאפשר להביא קייטרינג מבחוץ? האם השף יסכים ללכת על תפריט לא סטנדרטי? יכולות להיות גם הפתעות טובות בתחום- לעיתים יש שפים שמתלהבים מלהכין אוכל מיוחד לחתונה צמחונית או טבעונית ומוכנים לבנות תפריט מיוחד.

עם זאת, יש לקחת בחשבון שאוכל חלבי או טבעוני הוא אוכל יקר, ולא יהיה ניתן להוזיל את המנות באופן זה. באופן פרדוקסלי, אורחים נוטים להמעיט בעלות של אוכל שאינו בשרי, ובמידה והם ידעו מראש שהתפריט לא כולל בשר הם עלולים לבטא את אכזבתם בצ'קים. נקודה למחשבה.

כתיבת תגובה