חתונה חמה בחורף המעצב ארז עובדיה על חתונת חורף

"אתם מוזמנים לחתונה של מירי ויואב שתתקיים ב- 21 בנובמבר 2013."
ההזמנה הגיעה בדואר, עיניך עוברות על התאריך ומיד חולפת לה המחשבה שהנה זוג נוסף שבחר לציין את יום האיחוד הרשמי בין הלבבות בימי הסתיו והחורף.

אז מה באמת העניין עם חתונת חורף? ואיך זה שעדיין מרבית הזוגות בוחרים את החודשים הלחים ביותר בשנה לחגוג את האירוע הבלתי נשכח של חייהם?

עונת החורף מביאה עימה יתרונות רבים, במיוחד לחורף הישראלי אשר לא באמת משאיר את האנשים בביתם בגלל מזג האוויר ובפועל מפתיע בימי שמש נעימים ללא הלחות של יולי-אוגוסט.
העדר הלחות מאפשר לאיפור ולעיצוב השיער להחזיק מעמד ערב שלם כמעט בלי התערבות וזה יתרון גדול עבור הכלה. יהיו כלות אשר יבחרו לפזר את שיערן ביום חתונתן, החורף מאפשר את זה אז אפשר לשחרר לחץ מפני הזעת יתר וליהנות מתסרוקת פזורה ומהפנטת של הכלה.
דגמי שמלות הכלה בעונת הסתיו והחורף תומכים ברומנטיקה השמורה לחתונה חורפית, ומאפשרים את סגנון הוינטאג' שהפך פופולארי, הכולל תחרה, שרוולים ואקססוריז מדליקים כמו מטריית תחרה וזוג כפפות תואם.

הכלות העתידיות של סתיו חורף 2013-2014 יוכלו ליהנות משמלות בעיצובו של המעצב ארז עובדיה במחירי הנחה הכוללים את שירות "מעצב צמוד", מומלץ לעקוב אחר הפרסומים.
בני הזוג יוכלו לבחור את התאריך המתאים להם מבלי להתאים את עצמם לתאריך הפנוי עקב העומס.
כמו כן, יהנו בני הזוג, מגמישות גדולה יותר אצל ספקי האירוע, שכנראה יהיו נינוחים יותר לקבל את הזמנת העבודה. המחירים גם הם בהתאם, רבים מהספקים יוכלו להציע הנחות אטרקטיביות, אשר יקלו על סך ההוצאות הכולל של אירוע עתיר הוצאות כמו חתונה.

יש צורך לקחת בחשבון את שעות ההתארגנות ביום הגדול, היות ובימי החורף השמש שוקעת מוקדם, כך שצילומי חוץ יתאפשרו בצורה טובה עד השעה 16:00. אפשר גם לבצע צילומים במקומות סגורים באווירה יצירתית. בני זוג אשר יזרמו עם אוירת החורף, יזמינו חברים להצטלם בפאב בתור לוקיישן לצילומי חוץ, יזכו בתמונות חתונה בלתי נשכחות שלא רואים בכל מקום.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה
– בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,
בוגר בית הספר לעיצוב המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.