חתונה קטנה אולם גדול


החתונה בפתח? מה צריך לדעת לפני? מומלץ לקרוא קצת יותר על הסודות שאתם חייבים לדעת בנושא אירועים גדולים… אתם מוזמנים להכיר טוב יותר את העולם הגדול של האירועים השונים: אולמות אירועים, שירות הפקת חתונות ופרחים!

כבר יש לכם אולם לחגוג בו?

החלק החשוב ביותר בכל אירוע, הוא כמובן אולם האירועים בו תחגגו. זה יכול להיות אולם אירועים, וזה גם יכול להיות בפרדס. רק לאחר בחירת מקום האירוע, יהיה אפשרי להחליט על מועד הארוע, סגנון הארוע ולבחור את הדברים הפעוטים שיהפכו את ליל החתונה לחוויה בלתי נשכחת. אתם מוכנים להתחיל לארגן?

אז כיצד לבחור מקום רומנטי לחתונה? מחפשים חתונה בבית כנסת?

אינספור זוגות מתלבטים חודשים רבים עד שהם עושים בחירה, ואפשר להבין אותם. רבים נבדלים האחד מן השני בפרמטרים רבים; מספר האורחים, הסאונד, צורת ההגשה וגם המיקום בישראל. חייבים לקבוע מבעוד מועד איזו חתונה אתם רוצים להרים, זה מאוד יעזור לכם בחיפוש אחר גן האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לגני ארועים בכדי לבדוק את המקום, חובה לשים לב לפרטים האלה: המקום נראה נקי וסטרילי? המקום בכלל יתאים לכמות המוזמנים? כמה בערך מגישים יעבדו באירוע? אנשים לא אוהבים עכברים שמסתובבים בין האורחים או שירות רע… בשביל להימנע מפאשלות בזמן ערב האירוע, חובה לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בראשכם!

לא תרצו אירוע מושלם?

חתונה תחגגו כנראה רק פעם אחת (אנו מקווים…), בגלל הסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעות. מתים לדעת כיצד עושים את זה בקלות? מומלץ לא להתפשר על אף פרט! רוצה לומר, אם דמיינתם מקום מנקר עיניים, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק את זה…

מה הלאה?

אם סוף סוף השגתם אולם חתונות – באפשרותכם לשקול ברצינות את כל הדברים האחרים. לדוגמא, ארגון החתונה… אם במקרה עדיין לא ידעתם שזה קיים, אז מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. עם כמה מומחים אמיתיים המבינים בעבודות עיצוב ואסתטיקה, אפשר ממש בקלות להביא לידי כך שהאירוע יהיה הכי מדהים ומקורי. עם שימוש בשולחנות יפים, רק כדוגמא, באפשרותכם לשדרג מיידית את הרקע של הארוע. האורחים שלכם שיבואו יחושו מההתחלה שיש כאן ארוע סוף הדרך והם יהנו כפי שלא יצא להם בחיים… לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

לאחר שסיימתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לחשוב על פרטים קטנים…

לרובנו כנראה יצא מתישהו בחייהם לבוא לחתונה של קרובי משפחה. האירועים האלה הם בדרך כלל באותו הפורמט – בורקסים זולים, שתייה זולה וגימיקים ארכאיים. ע"מ לערוך חתונה באמת שונה, קיים צורך בקמצוץ מחשבה וחדשנות. כך, יזכרו את אירוע החתונה שלכם גם שנים אחרי… לא מצליחים למצוא אירוע קטן?

הכל מתחיל עם אוכל!

בשביל אורחים רבים הפרט המעניין היחיד הוא האוכל באירוע. ההחלטה על סוג הקייטרינג עשויה להשפיע רבות על השמחה מהחתונה, בגלל הסיבה הזאת אי אפשר להקל ראש בהחלטה זו. רצוי להשתדל ללכת על אוכל טוב וצלחות בגודל אנושי. אין אדם שבאמת רוצה איזשהו אוכל זול ותפל או דווקא כזה שמוגש בצלחות מיניאטוריות. באמת שכדאי להשקיע כמה שקלים כדי שהאוכל שתקבלו יהיה מצוין ומספק!

איפה מוצאים חתונה קטנה? דיג'יי עדיין לא הצלחתם לבחור?

אחרי שפיטמתם את כל המוזמנים, מומלץ גם לספק להם בידור, ויש לא מעט שיטות לעשות את זה. עם מה מתחילים? אתם לא יכולים לארגן חתונה ראויה ולא להזכיר מוסיקה. לא בא לכם להזמין איזשהו תקליטן מקצועי? עם אחד כזה אפשר להרקיד ולשמח את האורחים שלכם במשך כל הארוע… לכם נשאר רק להיסגר על סוג מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

עם המידע שכאן, ארגון והרמת חתונה יוקרתית מעולם לא היה פשוט יותר… לטיפים ומידע חשוב נוסף – אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.ganorchidea.co.il/. בהצלחה!

כתיבת תגובה