טבעות אירוסין – על הטרנדים ועל אודות האופנות השונות בענף

כמו בכל נושא אף השוק של טבעות אירוסין מושפע מטרנדים בעולם הגדול. מי מכתיב אתהאופנה האחרונה של טבעות אירוסין? על פי מה נחליט איזו טבעת לרכוש? טבעות אירוסין זהב לבן או שמא טבעות אירוסין זהב צהוב. מחקרים רבים הוכיחו כי כמה גורמים הם המשפיעים ביותר על האופנות השונות של טבעות האירוסין ,שחקני קולנוע מפורסמים, חברות גדולות המייצרות טבעות אירוסין ודעת הציבור. ז'ורנלים ותערוכותשבהם מציגות החברות המובילות בתבל קו חדש ואחר של טבעות אירוסין , מהוות מודל העתקה , חברות רבות יעתיקו את הסגנון, ומיד נראה את הקו החדש על אצבעותיהן של הכלות החדשות.

טבעות אירוסין – איזו טבעת כדאי לבחור?

  • · מי אינה חולמת לילות ארוכים על היום שבו תקבל מאהוב לבה טבעת אירוסין. בעת הזו, אין הצעת נישואין שלא מלווה בנתינת טבעות אירוסין. טבעות אירוסין העשויות מזהב הן נכס כספי בעל ערך. טבעות אירוסין הינן בעלות ערך כספי נוסף על הערך הרגשי . במשך השנים נוכל למכור או אולי לשנות את הטבעת, כאשר נחשוק ביהלום גדול יותר או בטבעת מסגנון שונה.· טבעות אירוסין נחלקות לשני סוגים, טבעות אירוסין בסגנון קלאסי וטבעות אירוסין בעלות סגנון מיוחד ומקורי. בכל טבעות אירוסין בסגנון קלאסי נהוג לשבץ במרכז הטבעת אבן יהלום או אולי אבן חן אחרת. בטבעות בעיצוב מקורי יותר תוכלו לצרף כמה אבנים ואולי אף בצבעים רבים.

טבעות אירוסין זהב לבן – חמישה דברים שחשוב לדעת

  • · בדרך כלל , מרבית הנשים במדינתנו בוחרות טבעות אירוסין זהב לבן. טבעות אירוסין זהב לבן יכולות להתאיםלנשים בעלות עור כהה. במדינתנו, ארץ שטופת שמש, נשים רבות הן בעלות עור בצבע כהה ומעדיפות לבחור טבעות אירוסין זהב לבן. טבעות אירוסין זהב צהוב יכולות להתאים לנשים בעלות עור בהיר.· טבעות אירוסין זהב לבן יכולות להתאים לשיבוץ של יהלומים בהירים וללא פגמים. אם היהלום אינו גדול במיוחד והוא לא נקי, כדאי לשבץ אותו בכל טבעות אירוסין זהב צהוב.·מי שאוהבת עיצוב קלאסי , תבחר טבעות אירוסין זהב צהוב. עשרות שנים בחרו כל הנשים לענוד טבעות אירוסין זהב צהוב. לטבעות הללו יש עיצוב עתיק ומסורתי.

    ·יש להתאים טבעות אירוסין למבנה הגוף והיד של האישה. לאישה עם מבנה גוף רחב ויד גסה יכולות להתאים טבעות אירוסין גדולות בעלות נפח המשובצות ביהלומים מרשימים , מנגד לאישה קטנה ושברירית יתאימו טבעות אירוסין עדינות יותר בסגנון קלאסי.

    · טבעות אירוסין זהב צהוב לא תלויות רק בטרנדים אופנתיים. בתרבויות שונות ובעדות רבות יש מסורת של טבעות אירוסין זהב צהוב או טבעות אירוסין זהב לבן. בעדות האלו ממשיכות הכלות הצעירות את המסורת של כל הנשים המבוגרות בעדה.

כתיבת תגובה