טיולים מאורגנים במזרח

טיולים מאורגנים במזרח

האפשרות להזמין טיולים מאורגנים במזרח קורצת לכל התיירים בכל הגילאים. עד לפני מספר שנים, הדרך היחידה לגלות את המדינות האקזוטיות של המזרח הייתה באמצעות תכנון עצמי, הוצאה כספית גדולה ובזבוז זמן על פעילויות לא אטרקטיביות במיוחד. לעומת זאת, כיום ניתן לבחור מבין סוגים רבים של טיולים מאורגנים ולהגיע כמעט אל כל יעד במזרח .

טיולים מאורגנים לסין

אלו הם טיולים מאורגנים אשר מתאימים בעיקר למשפחות ולכל מי שמעוניין לגלות מקרוב את המורשת הסינית העתיקה. היות וסין היא מדינה עצומה בגודלה, טיולים מאורגנים הם הדרך היחידה להספיק תוך זמן מוגבל לבלות בכל המקומות החשובים, אשר מומלץ יותר מכל לבקר בהם. טיולים מאורגנים לסין כוללים כמובן הסעות, כניסה למקומות והדרכה מלאה לאורך כל מסלול הטיול במדינה ייחודית זו. מעבר לכך, טיולים מאורגנים לסין מבטיחים התמצאות נוחה במדינה בה רוב התושבים אינם דוברי שפות זרות כלל וכלל, אלא רק דוברי סינית .

טיולים מאורגנים לתאילנד

הביקוש עבור טיולים מאורגנים לתאילנד קיים לא רק בקרב ישראלים רבים. גם אירופאים ואמריקאים מתכננים טיולים מאורגנים לתאילנד מדי שנה בשנה, וזאת בשל מספר סיבות עיקריות. ראשית, מבחינת מחיר צריך לומר, כי טיולים מאורגנים לתאילנד זולים ומשתלמים יותר מטיולים רגילים. שנית, תאילנד מחולקת לאיזורים שונים מאוד אחד מהשני ועל כן בזמן הטיול המאורגן אפשר ליהנות מהכל בלי לוותר. בנוסף לכך, אסור לשכוח כי בזכות הטיולים המאורגנים אפשר להבטיח זמן בילוי באיזורי הקניות אשר אינם מפורסמים ועל כן מוכרים רק למדריכים מנוסים במיוחד באזורים אלה .

טיולים מאורגנים להודו

בזמן טיולים מאורגנים להודו הרי שמתבצע מפגש מרתק מאד בין תרבויות, זהויות ואמונות שונות ומגוונות. ישראלים אשר מזמינים טיולים מאורגנים להודו מופתעים לגלות את המנטאליות השונה, אך בתוך זמן קצר הם מתרגלים ונכנסים לקצב המיוחד. טיולים מאורגנים להודו פופולאריים בשל גודלה של היבשת וכמות אתרי התיירות אשר מצויים בה. כדאי לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים טיול למזרח, בין אם עושים זאת לבד או עם בני המשפחה .

ישנה תגובה אחת על “טיולים מאורגנים במזרח

  1. פינגבאק: hadash.net

כתיבת תגובה