טיולים קולינריים- בואו תלמדו כמה דברים

אנשים רבים אשר אוהבים לטעום מאכלים שונים, חובבים בשר, דגים גבינות משובחות, מתעניינים ביין, בסוגיו השונים וצורת הכנתו. כל אלו ימצאו עניין רב בטיולים אליו. כמו כן, אנשים רבים אוהבים לבשל. ייתכן כי תוכניות הטלוויזיה השונות ביניהן –  "מאסטר שף" ו"השף העירום" פתחו את תרבותנו עוד יותר לתחום הבישול.

כמובן שקיימים ערוצי מדיה נוספים אשר העוסקים בבישולים, ארוחות שונות וצורות הגשה. מתכונים רבים אשר שייכים למגוון מסורות ותרבויות ניתנים באתרי האינטרנט. כבר לא מדובר על סודות שמורים  אשר מועברים בפתקיות מאם המשפחה לביתה. אם גם אתם נמנים עם מבקרי המסעדות, הבשלנים, הטבחים, השפים, בעלי הקפיטריות, חובבי הבישול והטעימות או פשוט אוהבים לאכול תוכלו להירשם לטיולים הללו ולהפיק מהם הנאה רבה.

טיולים קולינריים- אז מה נטעם בטיול?

טיולים מאורגנים בארץ יאפשרו לכם ליהנות ממגוון סיורים קולינריים. במידה ותבחרו להירשם לטיול מסוג זה תוכלו לבחור סיור קולינרי במסגרת טיול בנצרת. סיור בכריסמס מרקט של העיר נצרת יפגיש אתכם עם ארוחת בוקר של חומוס ושווארמה. אם אתם לא מאמינים כי תקבלו מאכלים אלו ישר על הבוקר פשוט בואו ותיווכחו בעצמכם. הקפה והעוגה שלכם יכולים לחכות לימי חול רגילים. כמו כן, תוכלו להתכבד במאפים תוצרת יד, לטעום מממתקי הרמאדן , לאכול מאכלים הישר מהטאבון ולקנח בקובה חלבי במעטפת ומילוי. כמובן שבדרך תצפו בכמה עצי אשוח מקושטים., תנשמו אוויר נעים ותצלמו הרבה תמונות יפיפיות אשר ייראו כאילו אתם נמצאים בחוץ לארץ.

ומה לגבי תרבות?

תלמדו גם היסטוריה בטיול- תשמעו סיפורים על מריה הקדושה, תלמדו על ערביי נצרת אשר נחשבים לאליטה בעיר, תטיילו בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה, תבקרו בבית אפנדים המפואר והעשיר, תגלו היכן ביתו של ישו, תבקרו בכנסיות, במסגד הלבן, ובכנסיית בית הכנסת.

תוכלו לקיים את הסיור גם בשעות הערב. כמו כן אפשר לקבל את הסיור בכל ימי השבוע והוא ניתן גם בשפה האנגלית. את הטיול הנפלא הזה, רווי הארכיטקטורה, ההיסטוריה, לימודי הדת, התרבות וסגנונות החיים, תוכלו לקיים במסגרת טיולי משפחות. בצורה זו תוכלו לבלות זמן איכות עם האנשים האהובים עליכם ביותר. לא תמיד יש לנו די זמן איתם. כמו כן תוכלו לקיים את הטיול במסגרת ימי גיבוש לעובדים.

יום גיבוש מעין זה עשוי לעזור לתחושתכם הטובה בעבודה, כך תרגישו טבעי יותר לבוא ולשהות בה.  נוסף על כך, מתאים הטיול לחברים, ידידים, עיתונאים, אנשי עסקים, תיירים מחוץ לארץ וכל אדם אחר בעל סקרנות ועניין. טיולים קולינריים יפתחו את בלוטות הטעם והריח שלכם, ימלאו אתכם בהשראה,עניין וילמדו אתכם רבות.

כתיבת תגובה