טיול לדרום מזרח אסיה

טיול לדרום מזרח אסיה

אסיה היא יבשת מרתקת ומיוחדת במינה ללא כל צל של ספק, והיא מחולקת לאיזורים שונים לחלוטין. בעוד רוב המטיילים והתיירים מכירים את המדינות הגדולות של יבשת אסיה, כגון תאילנד, סין או הודו, הרי שכדאי לדעת, כי גם בדרום היבשת מחכות לכל תייר ותיירת לא מעט הפתעות מהנות המיוחד ובלתי נשכחות. צעירים וחיילים משוחררים אשר מעוניינים לקחת חלק בחוויה גיאוגרפית יוצאת מגדר הרגיל, לגלות תרבות חדשה ולהתרשם ממסורות עתיקות מוזמנים להגיע ללאוס ווייטנאם וליהנות מכל המראות היפים והטעמים המיוחדים שיש למקום הזה להציע למבקרים בו .

לאוס מזמינה אתכם לביקור

לאוס וויטנאם הן שכנות ויש ביניהן גבול משותף, על כן ניתן לתכנן טיול לדרום מזרח אסיה אשר כולל ביקור בשתי המדינות הקסומות הללו. רק בשנים האחרונות החלה לאוס לפתוח את שעריה למבקרים מן המערב, מה שהופך אותה ללא כל ספק ליעד אותנטי במיוחד. התקופה המתאימה לטיול בלאוס מתחילה בחודש נובמבר ומסתיימת בחודש ינואר. יש לציין, כי יש צורך בויזה וכדאי לדעת כי אמצעי התחבורה נמצאים בתנופה .

כל סוגי הגיאוגרפיה במדינה אחת בלבד

וייטנאם היא מדינה מגוונת בה ניתן לטייל בין חופים, הרים, שדות אורז עצומים וערים עמוסות. השטח של וייטנאם הוא 330,000 קמ"ר וחיים בה 81 מיליון תושבים, על כן כדאי לתכנן היטב את הביקור והטיול במדינה. האסוציאציה הראשונה לגבי המדינה היא כמובן מלחמת וייטנאם, אך מלבד השלטון הקומוניסטי אין בה זכר בולט לתקופה ההיא. לדרום וייטנאם כדאי להגיע בחודשים דצמבר עד אפריל ולהרים בחודשים מאי עד אוקטובר, אך אין עונה אחת בלבד שמתאימה לטיול וזאת בשל מאפיינים גיאוגרפיים ייחודיים .

למה כדאי לטוס עכשיו לדרום מזרח אסיה ?

כל מטייל יכול להרכיב לעצמו מסלול אקזוטי בדרום מזרח אסיה. בפעם הראשונה כדאי לקרוא מידע, להתייעץ עם בעלי ניסיון ולהיערך בהתאם. וייטנאם ולאוס הן מדינות בעלות היסטוריה מפוארת ובעתיד הן צפויות להיות עוד יותר פופולאריות בקרב תיירים. המשמעות היא שכדאי להגיע בהתאם וליהנות מחוויה אותנטית נטולת השפעות .

ישנה תגובה אחת על “טיול לדרום מזרח אסיה

  1. פינגבאק: hadash.net

כתיבת תגובה