טיסה לברצלונה – ירח דבש מושלם

כאשר רוצים לצאת לטיול או לנופש, לוקחים בחשבון מספר רב של דברים. אך הדבר העיקרי שצריך להביא בחשבון הוא בעצם מטרת הטיול. מטרות הטיול יכולות להיות רבות ומגוונות. יש כאלה שנוסעים לטיול בשביל נטו לנוח, יש כאלה שנוסעים כירח דבש לאחר החתונה, יש כאלה המחפשים טיול אחרי צבא ויש כאלה שנוסעים בעקבות אתרי צילום כאלה ואחרים.

עבור אלה שמעוניינים לצאת לירח דבש לדוגמא, טיסה לברצלונה היא האפשרות המושלמת. ברצלונה ידועה ביופיה ובניחוח שלה. ידועה באתרים המיוחדים שניתן לטייל בהם וידועה כמקום לזוגות צעירים המבקשים לטייל ולנוח אחרי החתונה. ברצלונה, ברוב ימות השנה, יחסית נעימה מבחינת מזג האוויר ולא קפואה וקרה גם בימות החורף, כך שניתן להתאים אותה לטיול של אחרי החתונה ללא כל קשר לעונות השנה. אם מטרת הטיול הוא אכן ירח דבש, הרי כדאי למצות ולראות כמה שיותר אתרים ואטרקציות במקום ולכן, פעמים רבות, כדאי ומומלץ להיעזר במדריך טיולים או לנסוע במסגרת טיול מאורגן.

אפשרות נוספת לירח דבש אחרי החתונה היא האופציה של טיסה ללונדון . גם לונדון ידועה בכך שהיא עיר רומנטית במיוחד לזוגות צעירים. גם בלונדון ישנם מגוון אתרים היסטוריים ואתרים שכדאי לטייל בהם. חשוב לדעת, כי בניגוד לברצלונה למשל, בעונת החורף לונדון קרה מאוד וסגרירית, ולכן, אם אתם לא אוהבים קור ושלג, סביר להניח שהאופציה של טיסה ללונדון לא תתאים לכם בעונת החורף.

לאלה המחפשים דווקא טיול אחרי הצבא, אבל לא מעוניינים בטיולים הבנאליים של תאילנד, הודו וכדומה, ניתן לטייל ברחבי אירופה. ניתן לקחת טיסה לרומא למשל, לטייל בה מספר ימים ומשם להמשיך או באמצעות רכבת או באמצעות טיסות נוספות לכל מיני יעדים מרתקים ברחבי אירופה. הטיול הזה, הוא בעיקר לכאלה שחובבים אומנות ואתרים היסטוריים, וגם לחובבי הצילום למיניהם. הטיול הזה, המעבר בין מדינות אירופה, במרבית המקרים יהיה בהרבה יותר יקר מאשר טיול לתאילנד או למזרח, אך בטיול הזה תוכלו להנות ממגוון מדינות , כל אחת עם תרבות וסגנון קצת שונה ולראות הרבה מאוד מקומות היסטוריים ויפהפיים וליהנות באמת מטיול של פעם בחיים עם המון תמונות וחוויות מהדרך.