טיסות לחו"ל, נופשים, טיול מאורגן

מחפשים טיסות לחו"ל או טיולים מאורגנים? רוצים לצאת לנופש? התחילו את הנופש שלכם כבר מהיום!

מעת לעת אנו מוצאים את הזמן להפסיק עם הטרטור האין סופי שבשגרת החיים ומחליטים לצאת לנופש.

אם מדובר על טיול מאורגן, טיסה לחו"ל נופש משפחתי או כל חופשה אחרת , לפני היציאה לחו"ל עד היום עמדה בפנינו מסכת של חיפושים אחר הדיל המשתלם והמתאים ביותר עבורנו.

לא עוד! התחילו את החופשה שלכם כבר היום!

תוך פחות מדקה תוכלו לקבל עד 5 הצעות מחיר ליעד וסוג החופשה אותם אתם מחפשים, תנו למשרדי הנסיעו, הסוכנויות וחברות התיירות לרדוך אחריכם.

במקום לבזבז שעות והתחיל לעשות טלפונים, להמתין על הקו שיענו לכם, לנבור ולחפש במעמקי האינטרנט דיל שמתאים לכם גם מבחינת העלות וגם מבחינת היעד, כל שעליכם לעשות הוא להכנס לאחד מהאתרים של רשת TourSites ותוך דקות בודדות למצוא את מה שחיפשתם.

טיסות לחו"ל | נופשים | טיול מאורגן | חופשה משפחתית | חבילות נופש

עולם התיירות באפיק האינטרנט משתדרג כאשר המערכת של  TourSites.co.il (אתרי תיירות) עושה קפיצת מדרגה ומשחררת את הגרסה החדשה של מערכת הלידים שלה.

TourSites הינה רשת אתרים בתחום התיירות ביניהם אתר נופשים (Nofashim.co.il), Fly2.co.il, טיול מאורגן (TiulMeurgan.co.il), חופשה משפחתית ועוד…

עד היום המערכת אפשרה לגולשים לקבל עד 5 הצעות מחיר עבור טיסות לחו"ל, נופשים, טיולים מאורגנים חופשות ועוד.

המערכת שהתפתחה ושודרגה בחודשים האחרונים הותאמה לצרכים של משרדי נסיעות, סוכני, חברות תיירות ומדריכי טיולים בחו"ל.

החידוש המהותי והחשוב ביותר במערכת של TourSites הוא האפשרות להפיץ דילים, נופשים, טיסות וטיולים דרך המערכת החדשה, כך שתוך דקות בודדות יכולים משרדי נסיעות, מדריכי טיולים וחברות תיירות להפיץ את הדילים שלהם לכל אתרי הרשת ולהגיע לעשרות אלפי גולשים בלחיצת כפתור.

פתרון מושלם למדריכי טיולים

לעומת המערכת הישנה אשר לא פנתה למדריכי טיולים ומארגני טיולים לחו"ל הגרסה החדשה של TourSItes פורצת את גבולות הסטאטוס קוו ומקנה למדריכים אפשרויות חדשות להפצת טיולים מאורגנים לחו"ל.

עד היום מדריכים אשר בנו טיולים מאורגנים נאלצו לעבוד מול מפיצים שונים ולמכור עצמם לחברות תיירות שונות אשר יפיצו את מרכולתם, המערכת החדשה של TourSites מאפשרת למדריכי טיולים להפיץ הצעות לטיולים מאורגנים בחו"ל ישירות ללקוחות מבלי לדאוג לדמי התיווך אשר שולמו למשרדי נסיעות.

המערכת נולדה מתוך הכרת הצורך של משרדי נסיעות לאפיקי פרסום מצד אחד ומצד שני מתן מענה אמיתי לגולשים באינטרנט אשר מחפשים טיסות לחו"ל, טיולים מאורגנים, נופשים חבילות נופש ועוד.

עד להקמת המערכת בגרסתה הראשונית לא היו קיימים באינטרנט שווקים עם תחרות אמיתית בין סוכני הנסיעות וחברות התיירות, גולשים אשר חיפשו דילים לחו"ל היו צריכים לכתת בין אתרים שונים של משרדי נסיעות או אתרי תיירות שמכרו רק דילים של חברות מסויימות.

מהיום יכולים גולשים המבקשים לטוס ולנפוש בחו"ל למצוא רשימת סוכנויות ודילים על פי מבוקשתם, זאת מבלי לבזבז זמן מיותר בגלישה בין אתרים שונים באינטרנט.

אלו אשר מבקשים לחסוך אף יותר זמן יכולים למצוא באתרים של TourSites פתרון עוד יותר קל, בכל אתר ניתן לבחור יעד וסוג שירות מבוקש (טיסות, נופשים, טיולים..) ופשוט לקבל עד 5 הצעות מחיר ממשרדים וסוכנויות שונות, מה שמבטיח תחרות אמיתי, ולא רק בגלל שתקבלו 5 הצעות, אלא שההצעות יגיעו מחברות בעלות ניסיון מקצועי ליעד וסוג השירות המבוקשים.

ישנה תגובה אחת על “טיסות לחו"ל, נופשים, טיול מאורגן

כתיבת תגובה