טיסות למיאמי דרך ניו יורק

במידה והחלטת לטוס למיאמי, הדרך הטובה ביותר בשביל לטוס ליעד זה דרך ניו יורק, ניו יורק נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בארצות הברית ונחשב גם לציר מרכזי שבו ממריאות כל הטיסות לכל היעדים לארצות הברית.
במידה והחלטת שאתה מעוניין לטוס למיאמי ואתה רוצה להגיע במינימום עצירות ובמינימום תקלות על הדרך, האופציה הטובה ביותר היא לטוס למיאמי דרך ניו יורק.

טיסות למיאמי דרך ניו יורק עם אל על

חברת התעופה הישראלית אל על נחשבת לחברה הפופולארית ביותר בישראל, לצערנו הרב כיום אין מישראל טיסות ישירות למיאמי אף על פי שבעבר החברה סיפקה מסלולי טיסה ישירים מישראל למיאמי ללא עצירות, כיום בשביל להגיע למיאמי עם חברת אל על יש לעלות על טיסה לניו יורק ומשם להמשיך בטיסת המשך למיאמי עם אחת מחברות התעופה האמריקאיות המשתפות פעולה עם חברת אל על.
כמובן שהאופציה של טיסה למיאמי דרך ניו יורק זו האופציה הטובה ביותר שיש, בגלל מינימום העצירות על הדרך ובגלל שחשוב, מומלץ ואף רצוי שהטיסה לארה"ב תתבצע ללא עצירות בדרך עם חברה שתדע לעשות בשבילך את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך.

טיסות למיאמי דרך ניו יורק עם חברות תעופה זרות

האופציה של טיסה למיאמי עם חברות תעופה זרות יכולה להיות קצת מסורבלת אבל לבטח תהיה הרבה יותר זולה מטיסה ישירה לניו יורק, מסלול הטיסה שמציעות חברות התעופה האירופאיות למיאמי דרך ניו יורק מישראל הוא להלן: המראה מנמל התעופה בן גוריון לאירופה, משם טיסת המשך לנמל התעופה בניו יורק ומשם טיסת המשך למיאמי.
החיסרון בטיסה שכזו הוא שבעצם יש 3 טיסות לעומת 2 טיסות במידה והחלטת לטוס עם אל על, אף על פי שכיום ישנם חברות תעופה אמריקאיות הממריאות מישראל ישירות לניו יורק ומשם ממשיכות למיאמי, כגון: קונטיננטל, דלתא, יואס איירוייס וכדומה.
הדבר אידיאלי במיוחד בעבור אלו הרוצים לחסוך עוד כמה עשרות דולרים או לאלו שרוצים לבצע נחיתה בניו יורק למספר ימים של טיול מרתק ומהנה ומשם להמשיך ליעד הטיול הבא שהיא מיאמי.

כתיבת תגובה