טיסות לניו יורק – אודות אתרי התיירות הפופולאריים

הכי מבוקשות בין הטיסות השונות הן טיסות לניו יורק. הדרך לנסוע אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי היא באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי להגיע מישראל לניו יורק בשתי דרכים או בטיסה ישירה ואפשרי גם באמצעות טיסה העוברת במדינה אירופאית.

טיסות לניו יורק – מספר דברים שנחוץ לדעת

1. שתים עשרה שעות פחות או יותר, זה משך זמן הנסיעה של טיסות לניו יורק.

2. כארבעים טיסות יוצאות כל שבוע מישראל לניו יורק ע"י חברת התעופה אל על. קיימת אפשרות לנסוע לניו יורק מישראל באופן ישיר גם על ידי חברות תעופה לא מקומיות.

3. טיסות לניו יורק העוברות דרך מדינה אירופאית הינן עולות פחות. בשדה התעופה בו נעשתה חניית הביניים צריך לחכות בסבלנות עוד פעם לבדיקות הביטחוניות וביקורת הפספורטים ולעיתים התורים ארוכים למדי , כל הספור עלול להמשך לערך כ-3 שעות.

4. ניו יורק הינה עיר תוססת ביותר מבחינת העסקים המבוצעים בה, לכן יש לא מעט אנשי עסקים שגרים בישראל ויש להם עסקים בניו יורק שטסים מידי שבוע לניו יורק עד סוף השבוע. בנוסף על כל אלפי אנשי עסקים אשר טסים לניו יורק להשתלמויות מקצועיות, לכנסים, לפגישות עסקיות וכדו'.

5. טיסות לניו יורק מפגישות את התיירים עם מוזיאונים, פארקים ענקיים, חנויות ענק, תיאטרון , מסעדות מיוחדות וכולי.

טיסות ללאס וגאס – טיסה לעיר ההימורים

1. טיסות ללאס וגאס מושכות מליונים של תיירים מכל התבל מידי שנה. כמעט כל ישראלי שני היה לכל הפחות פעם אחת בזמן כלשהו בלאס וגאס.

2. חשוב להיות מודעים לכך כי בחודשים מאי עד אוקטובר חם מאוד בעיר ובחודשים של החורף קר עד קפוא . העונה הכדאית יותר מאחרות לטיולים בעיר הינה עונת חודש האביב או עונת הסתיו. בעונות הללו העיר משופעת תיירים ובבתי המלון נרשמת תפוסה מלאה.

3. טיסות ללאס וגאס מובילות אותכם היישר אל עיר ההימורים העולמית. מיליוני מהמרים כמעט מכל העולם מגיעים אל לאס וגאס ולנים בבתי המלון המפוארים.

4. כשאתם מבררים אודות טיסות ללאס וגאס מומלץ להתעניין בסוכנות הנסיעות בדבר מופעים ופסטיבלים ייחודיים שייערכו בתקופה שבה תהיו בעיר.

טיסות ללוס אנגלס – לסייר וליהנות

1. טיסות ללוס אנג'לס הן או טיסות עם עצירת ביניים באמצע הדרך או טיסות המגיעות ישירות, טיסות מסוג זה עולותיותר, מטוסי אל על ממריאים ללוס אנג'לס שלש פעמים כל שבוע.

2. טיסות ללוס אנג'לס מביאות אותנו אל עיר הכוכבים. הסיכוי לראות שחקני קולנוע מטיילים בשדרות הוא גבוה.

3. התיירים שמגיעים ללוס אנג'לס יכולים להפיק הנאה ממגוון מקומות בילוי כמו, מועדונים, מסעדות , מוזיאונים , פאבים וכדו'. בלוס אנג'לס יש קניונים מעניינים המציעים בגדים של מעצבים במחירים נוחים. בתי המלון בכל המקרים מאויישים על אף המחירים היקרים.

כתיבת תגובה