טיפולי פנים – כן, זה לגברים

בסופי שבוע היה נוהג לקיבוץ וממשיך לעסוק מעט בגננות. עורו היה שזוף מאוד כתוצאה מהשעות המרובות בהן עבד בשמש אך רמי לא חשב על הנזק אף לא לרגע אחד. העבודה הייתה מבחינתו ערך עליון ולא היה חשוב ממנה, בטח לא עורו.

מעבר לזאת, השיזוף היה גאווה עבור יוצאי אירופה ורמי נהנה מצבעו השחום, גופו החסון ומראהו הצברי. הכל היה טוב ויפה עד שהתחילו החברים בעבודה להעיר לו על כתמים חומים שנראו על גבי פניו. הם המליצו לו בחום ללכת לקבל טיפולי פנים.

טיפולי פנים-  השמש העולה

בחלומותיו ההזויים ביותר לא דמיין רמי כי יגיע למכון היופי ויקבל טיפול נגד כתמים בפנים. הוא היה בטוח שטיפולים בעור הפנים קיימים רק עבור צעירים אשר זקוקים לטיפול בפצעי בגרות או טיפול באקנה. רמי שאל את הקוסמטיקאית אם יש עוד גברים אשר מגיעים לטיפול. הקוסמטיקאית רק אמרה את המילה "ברור" ושני גברים נכנסו והתיישבו. אחריהם הגיע עוד אחד ולאחר מכן עוד שניים. רמי אמר שהוא הבין כי יש ביקוש לטיפולים והקוסמטיקאית חייכה לאות אישור. היא עשתה לרמי טיפול פילינג אשר גרם לקילופו הטבעי של העור. נוסף על כך היא עשתה לו עיסוי פנים ובאמצעותו החדירה לעור אנזימים וויטמינים.

היא הסבירה לו שהחומרים מטפלים בהזדקנות העור ורמי קיבל אישור סופי לכך שהוא מזדקן. בסיומו של הטיפול רמי הרגיש נפלא ואף רכש ברצון קרמים שונים אשר מזינים את העור ומספקים לו לחות.

הקיבוצניק מאושר

יום למחרת הגיע רמי לעבודה ונראה קורן ומאושר. הוא אמר לכל המעירים תודה על שהאירו את עיניו וסיפר להם כמה היה לו כיף לקבל טיפול בעור פניו.

נוסף על כך, רמי סיפר להם שישנם טיפולי פנים רבים והוסיף: "רונית, את לדוגמא צריכה טיפול בוטוקס, ואתה נתנאל צריך טיפול נגד קמטים, ואת ליזי צריכה טיפול נגד עור שמן". כולם היו מופתעים מהישירות. בסוף היום התדפקו כולם על דלת מכון היופי, כל אחד ביקש את הטיפול אשר מתאים לעור פניו. מכיוון שהיו באמת כמו משפחה, אף אחד לא נעלב מדבריו של רמי, כל אחד רצה בטובתו של האחר. הם היו אנשים פשוטים, אמיתיים וישירים. עם סיומם של הטיפולים הם הרגישו יפים, רעננים וצעירים. כה שמחים הם היו עד כי מצאו את עצמם באחת עשרה בלילה מרימים כוסית שמפניה למען שתיית מים והגנה מקרני השמש.

כתיבת תגובה