טיפול באלרגיה משפר את איכות החיים

טיפול באלרגיה לטווח הארוך

אפשר לקבל טיפול באלרגיה מרופא המשפחה הקונבנציונלי. הוא יכול לשלוח אתכם לאבחון סוג האלרגיה, לתת לכם תרופות משככות כאבים, או משחות מבוססות סטרואידים, תרסיסים ומשאפים למיניהם. מן הסתם הוא גם ימליץ לכם לא לבוא במגע עם הגורם לאותה האלרגיה. מה שיקרה הוא שתרגישו טוב יותר, ובעונה הבאה שוב תגיעו אליו ושוב תקבלו את התרופות המדוברות. זאת מכיוון שהרפואה המערבית מטפלת בסימפטום, פועלת לשיפור מצבכם העכשווי, אולם לא מחפשת את הפתרון למגר את האלרגיה כליל או את הרגישות למקור הנחשב אלרגני. זוהי, על רגל אחת, כל התורה וההבדל העמוק בין רפואה קונבנציונלית לבין רפואה משלימה, המכונה בפי רבים גם רפואה אלטרנטיבית.

טיפול באלרגיה באמצעים אלטרנטיביים

הרפואה המשלימה היא שם כולל לשיטות ודרכי טיפול הוליסטיות, שאינן מגיעות מעולם הרפואה המערבית. חלק משיטות אלו מתבססות על שיטות ריפוי וטיפול עתיקות יומין כמו רפואה סינית או רפואה יפנית. הגישה ההוליסטית דוגלת בחיפוש אחר מקור הבעיה ומציאת הדרכים והטיפול הנכון כדי שהיא לא תחזור על עצמה. באופן זה, אם אתם סובלים מאלרגיה שגורמת לכם למגוון תחושות קשות כמו קוצר נשימה, שיעול מציק, נזלת אלרגית או כזו שהופכת להיות נזלת כרונית, דלקות עיניים או דלקות אוזניים, מיגרנות או כאבי ראש תכופי ועוד, הטיפול שיתבצע באמצעים האלטרנטיביים אמנם יביא מזור לכאב הרגעי אולם בעיקר יתמקד במיגור התופעה לטווח הארוך. הטיפול כולל אבחון ולימוד המטופל כאדם ולא כסימפטום. רק לאחר הבנה על הרגלי החיים שלו, הרגלי התזונה, מתחים, טראומות וכדומה, נבנית תוכנית טיפול שהיא אינדיבידואלית לחלוטין ושונה במהותה בין מטופל אחד למשנהו. הטיפול יכול לכלול דיקור סיני לפתיחת חסימות אנרגטיות, או דיקור יפני שמטרתו דומה, הוא יכול לשלב טיפות הומיאופתיות או המלצות לשימוש בסוגי מזון מסוימים והמנעות מאחרים. כך

ורק כך, מתבצע טיפול באלרגיה שהוא כולל, הוא מחזק את המערכת החיסונית כולה, ומשמש כטיפול מונע למתקפות הבאות.

טיפול באלרגיה- מקיף וכולל.

אם אתם סובלים מנזלת שהופכת כבר לכרונית, אם כאבי הראש כבר אינם נסבלים, או העיניים דומעות והנשימה אינה חופשית, חשוב שתדעו כי ביכולתכם להמנע מהחוויה השלילית הזו לחזור על עצמה. הבדקו אצל מטפל אלטרנטיבי וגלו את הדרך לאיכות חיים של ממש, נטולת סימפטומים אלרגניים ועם טיפול באלרגיה שהוא כולל, מקיף ומשפר את מצבכם הבריאותי בכלל.

כתיבת תגובה