טיפול באלרגיות- מי את אלרגיה ומאין באת?

האלרגיה הינה תגובה של המערכת החיסונית. כאשר פורצת האלרגיה, הגוף מגיב לחומרים אשר באופן רגיל אינם גורמים למחלות.האלרגיה עשויה לגרום לתופעות רבות כמו למשל: קשיי נשימה, חנק אשר נובע מכיווץ שרירים והפרשות בדרכי הנשימה (אסתמה), אובדן הכרה, נזלות, פריחות שונות, אסתמה של העור, כאבי בטן, הקאות ועוד. מכיוון שהאלרגיה עשויה לגרום לסבל רב ולפגוע באיכות החיים, יש לטפל בה כראוי. באמצעות הרפואה המשלימה ניתן לעשות זאת.

הרפואה המשלימה מכילה מגוון כלים וטיפולים אשר אינם נכללים במסגרתה של הרפואה המערבית. הרפואה המשלימה רואה את האדם כמכלול של גוף ונפש והיא מאמינה כי כאשר הגוף חולה – הנפש חולה וכי כאשר הנפש חולה – הגוף חולה. הרפואה המשלימה מכילה מגוון שיטות טיפול, חלקן כוללות מגע – כמו למשל עיסוי טווינה,עיסוי שיאצו וחלקן כרוכות בהתערבות חיצונית כמו למשל-  דיקור יפני, סיני ועוד. מכיוון שישנן דרכי טיפול רבות, יכול המטפל להתאים לכל מטופל את שיטת הטיפול אשר תתאים לו ביותר. באמצעות השיטות הללו יכול המטפל להעניק למטופליו גם טיפול באלרגיות.

טיפול באלרגיות- למה כדאי לכם לקבל טיפול?

אם אתם סובלים מאלרגיות שונות תוכלו לפנות אל מטפל מוסמך ובעל ניסיון קליני עשיר אשר מתפרש על פני כ- 10 שנים. מטפל זה הינו בעל דיפלומה ברפואה סינית עם התמחות בדיקור וצמחי מרפא, בעל דיפלומה ברפואה יפנית, בעל דיפלומה בדיקור יפני ובעל דיפלומה בדיקור קוסמטי. כמו כן, השלים המטפל התמחויות והכשרות רפואיות במסגרת קופת חולים "אסף הרופא" וקופת חולים "לאומית".

מטופלים רבים במסגרת רפואה משלימה (נקראת גם רפואה אלטרנטיבית), עשויים להיעזר בשיטות הרבות. דיקור סיני למשל הינו שיטת טיפול אשר שייכת לתחום רפואה סינית. במהלך הטיפול דוקר המטפל את המטופל באמצעות מחטים דקיקות. הדיקור מתבצע לאורך המרידיאנים (מסלולים) השונים (בתוך המסלולים הללו זורמת האנרגיה אשר נקראת אנרגיית הצ'י והיא מקשרת בין אבריו השונים של הגוף).כמו כן, משתמש המטפל בצמחי מרפא סיניים.

שיטת טיפול זו פועלת גם כרפואה מונעת והיא תורמת בצורה רבה לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של המטופל. הדיקור ויתר שיטות הטיפול אינן כוללות שימוש חומרים כימיים ותרופות שונות, לא ניתן להתמכר לטיפולים והם עשויים לרפא סימפטומים רבים אשר נרפאו מכיוון שחוסר האיזון הבסיסי בגוף טופל.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי שיטות הטיפול אשר כלולות במסגרת הרפואה המשלימה כמו למשל- דיקור סיני, דיקור יפני, טווינה, שיאצו, פרחי באך, דמיון מודרך ועוד, או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי המכשירים הרפואיים, התסמינים השונים, טיפול באלרגיות וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם.

כתיבת תגובה