טיפול בנשירת שיער

טיפול הדמיית זקיקי שיער

הבעיה הנפוצה ביותר אצל הגברים אחרי גיל 35 היא התקרחות. לא ניתן לברוח מזה ולא נתן למנוע את זה, כמעט כל גבר באיזה שהוא שלב בחיים שלו מתחיל להתקרח. טיפול הדמיית זקיקי שיער, זוהי שיטה חדשה שנותנת פתרון לבעיה שכל גבר מכיר. זהו פתרון עוקף התקרחות, ללא כאבים וללא התערבות כירורגית. התהליך בעצם מתרחש כאשר מחדירים פיגמנט לשכבה העליונה של עור הקרקפת, המדמה זיפי שיר קצוץ שמטשטש את הקרחת שיש בראש. הפיגמנט שמוחדר לעור הקרקפת הינו טבעי, אורגני  ועשוי ממינרלים טבעיים אין בו שום דבר אשר מכיל כימיקלים או חומרים רעילים.

טיפול לשיער דליל

לרבים מהאנשים יש תופעה של שיער דליל ונשירת שיער מוגברת. זוהי תופעה כאשר הקרקפת אינה מכילה בתוכה את שורשי השיער ולכן נוצרים קרחות קטנות בעור הקרקפת וזה גורם לתופעה של שיער דליל. כמובן שעם השנים ככול שמתבגרים ומזדקנים השיער נהיה יותר ויותר דליל. טיפול לשיער דליל יכול להיות תהליך שנמשך הרבה מאוד זמן ולא תמיד התוצאות יוצאות במאה אחוזים. ישנם טיפולים של משחות שונות ושמפו אשר נועד לשיער דליל, ישנם גם כדורים אשר גורמות לצמיחה מרובה של שיער, כמובן שהכדורים הללו אינם בריאים במיוחד כיוון שיש בהם הרבה הורמונים וכימיקלים. השיטות המומלצות ביותר כיום הם המשחות והתמיסות המיוחדות שקיימות בשוק.

טיפול בנשירת שיער

נשים רבות סובלות מנשירת שיער. לרוב הנשים נשירת השיער באה בתקופות מסוימות, ישנם נשים שכשאר הן נמצאות בתקופה לחוצה בחייהם והן מרגישות מאוד מוטרדות, זה בהחלט יכול להשפיע על צמיחת השיער והנשירה. כמו כן, שינוי במזג האוויר, תזונה לא נכונה , נטילת כדורים הורמונליים, כל אלו ועוד גם משפיעים על נשירת השיער. טיפול בנשירת שיער יכול לפתור לכם את הבעיה, אך זכרו שלפעמים צריך לשנות רק את התזונה שלכם או לעשות בדיקות דם ולראות אולי חסר לכם איזה שהוא ויטמין ולכן נגרמת לכם הנשירה של השיער. לא צריך ישר לרוץ לבית מרקחת ולשתות כדורים, לפעמים כל מה שצריך לעשות זה להתחבר לעצמכם ולבדוק מה חסר לכם ומה אתם עושים לא נכון שיכול לגרום לכך שהשיער שלכם נושר, כמובן שזה יכול להיות גם משהו זמני ולא צריך ישר להיבהל.

כתיבת תגובה