טיפול לשיער דליל ונשירה – השיטה החדשה

הגברים בישראל הם הגברים הכי קרחים בעולם. לפי הממוצע העולמי, הם מתהדרים בקרחות מבהיקות, במפרצים וסובלים משיער דליל כבר בגילאי השלושים ואף העשרים שלהם, על כן אין זה פלא שבין מגוון הטיפולים הקוסמטיים והאסתטיים במדינה שלנו טיפול בנשירת שיער נהייה לנפוץ באופן מיוחד. מהו טיפול בנשירת שיער?

טיפול בנשירת שיער הוא למעשה טיפול לשיער דליל המועד להתקרחות או טיפול מונע עבור מי שסובל מנשירת שיער באופן עונתי, תלוי במקרה הפרטי של כל אחד ואחד מאיתנו. אצל נשים, טיפול בנשירת שיער יכול לכלול גם שינוי תזונתי או שינוי הורמונלי על ידי כדורים. אצל גברים הסיפור הוא שונה ולרוב הטיפול בנשירה הוא טיפול שמתחילים עקב קצב התקרחות מואץ, בגלל צורך אישי להישאר שעירים ומלוטפים וגם טיפול בנשירה עקב גנטיקה של קרחות חוזרות במשפחה.

בין דרכי הטיפול הפופולריות בנשירת שיער, המהווה גם טיפול לשיער דליל קיים, היא שיטת המיקרו פיגמנטציה. לצד טיפול שמוצע על ידי רופאים מומחים ומטפלים בשיער דליל ובנשירת שיער על ידי תרופות מסוימות, קרמים ואפילו טיפולי לייזר, שיטת מיקרו פיגמנטציה היא שיטה אסתטית חדשה שכוללת החדרת פיגמנט טבעי אל שכבת הקרקפת העליונה. הצבע מדמה זקיקי שיער ונותן תחושה של שיער מלא, ללא חוסרים ומפרצים קרחים. השיטה בטוחה למדי אבל מומלץ להתייעץ טרם הטיפול עם מומחה ולוודא כי זו השיטה המתאימה ביותר. חשוב להדגיש כי השיטה נטולת כאבים, נעשית בהתאמה מירבית לגוון העור והשיער של המטופל, מאפשרת כיסוי מירבי ואינה פוגעת בקרקפת.

שיטת המיקרו-פיגמנטציה היא שיטה שיש לבחור בה רק לאחר שמצאנו מקום מוסמך, בעל ניסיון וידע בתחום ובעל רשיונות מתאימים ממשרד הבריאות. שיטה זו נהוגה כבר במכוני הטיפול המומחים ברחבי המדינה ובין היתר אפשר למצוא טיפול להתקרחות בחיפה וכן בערים נוספות בצפון, כמו גם במרכז הארץ. הטיפול מתבצע רק לאחר בדיקות שאכן מצב הקרקפת ועור הראש מאפשר טיפול כמו זה, אך יש לציין כי הטיפול בטוח לגמרי ומספק עבור מי שצריך טיפול לשיער דליל או טיפול בנשירת שיער הן מסיבות גנטיות, סיבות של גיל או אפילו סיבות רפואיות, פתרון נטול חששות, עם תוצאות מהירות שמצליחות להחזיק מעמד פרק זמן רב.