טיפים לבחירת מוביל

מתקדמים למקום חדש?

עבור רבים מעבר זה הליך משמח ומרגש. זה שלב מצויין לסדר את החיים, למיין חפצים שאספנו, לסדר את הקיים ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעוברים דירה כדאי לבחור בקפידה חברה אמינה ומנוסה שתעביר לנו את הרכוש , שתקנה לנו מעבר קל במידה האפשרית.

האלמנט העיקרי שמרביתנו ישימו עליו את הדגש הוא מחיר העלות. המחיר הוא בדרך כלל נתון עיקרי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה עבור מרבית האנשים, אך האם מחיר נמוך תמיד משקף את הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

אנא מכם אל תהיו מופתעים אם תיאמתם הובלה לכלל הרכוש שלכם ב-800 שקל ואז יגיע בחור רופס עם מסחרית קטנה וישנה. כמו שלא הייתם שמים את האוטו הפרטי שלכם בכל מוסך זול, למה שתתנו את הרכוש שאספתם כל חייכם בחסדיו של מוביל שרלטן, על אף שהוא זול פי כמה.

השוו ולא תתחרטו!

כשלא בטוחים עדיף לכם לבדוק מספר הצעות. ע"י ביצוע השוואה בין הצעות מחברות שונות תקבלו אינדיקציה מה כל חברת הובלות ממוצעת מספקת ומה המחיר הממוצע, בדרך זו יתאפשר לכם לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים להוציא ולדעת שקיבלתם את השירות הכי טוב במחיר שאתם מוכנים לשלם, רוצים לדעת עוד?

בבדיקת הצעה הפער יתבטא ב:

המלצות ושנות ניסיון – חברות בענף ההובלות הפועלות תקופה ארוכה מעסיקות צוותים מנוסים ומיומנים שיודעים לעשות את עבודתם ביעילות תוך הקפדה ושמירה על הרכוש הפרטי שלכם. לחברות הנ"ל מספר גדול של לקוחות ויכולות להציג המלצות.

ביטוח – קחו לתשומת לבכם שחלק ניכר מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן מציינות סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת בית כדאי להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף כזה ולשאול את מה הוא מכסה כדי שתהיו רגועים.

כלי התובלה ומס' האנשים – חברות הובלה רציניות יגיעו עם משאית גדולה בהשוואה לכאלו שעוסקים על הדרך אשר יבואו לבד עם טנדר שבמקרה הכי טוב סגור עם ברזנט. חברות הובלה הפועלות דרך קבע יספקו לכם צוות עובדים מקצועי ומיומן המונה לפחות 3 מובילים, תלוי במה שדורשת ההובלה – מה שמבטיח לכם שירות טוב וזהיר יותר בתכולת המשרד.

שכירת מנוף – הבאת מנוף יגרור עליה במחיר ובמקרים מסויימים לא תהיה לכם אפשרות אחרת ותהיו מוכרחים להשתמש בו בגלל דלתות צרות. בכל אופן, כדאי לשכור את השירות הזה גם כשלא חייבים אותו מהסיבה שהוא חוסך זמן ומונע אפשרות של נזק לרכוש בעת העברת הפריטים במעברים קטנים.

כולי תקווה שסיפקתי לכם נקודת התחלה למציאת הצעת הובלה , כזו שתטיב איתכם. הייתם רוצים עוד מגוון טיפים וכלים שיהיו לכם לעזר במציאת חברת הובלות במחיר מציאה במהירות? כנסו עוד היום לאתר הבא ותוכלו לעיין במאמרים וטיפים שיעזרו לכם לעבור את ההובלה ביתר קלות.

כתיבת תגובה